پیرهادی: دیگر راهی برای اعتماد و خوشبینی به آمریکا نداریم

کد خبر: 1004640

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با یک رسانه عربی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد: حمایت از محور مقاومت یکی از اولویت‌های مجلس شورای اسلامی است.

پیرهادی: دیگر راهی برای اعتماد و خوشبینی به آمریکا نداریم

خبرگزاری ایسنا: محسن پیرهادی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ایران در گفتگو با وبگاه لبنانی العهد گفت: اولولیت مجلس یازدهم اقتصاد و معیشت مردم است، ما نمی‌توانیم تقویت روابط اقتصادی و دیپلماتیک را نادیده بگیریم.

وی افزود: علاوه بر مسائل اقتصادی حمایت از محور مقاومت در منطقه جنوب غربی آسیا نیز یکی از اولویت‌های ما به شمار می‌رود.

پیرهادی تاکید کرد: پس از ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا اوضاع منطقه به حالت قبلی خود باز نخواهد گشت و فرزندان این منطقه خط مشی آن شهید بزرگ را در پیش خواهند گرفت و عزت و پیروزی را محقق خواهند کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از گفت و گوی خود خاطر نشان کرد: کشور ما طی سال‌های گذشته تجربه زیادی به دست آورد و هزینه زیادی در این راه داد؛ دوستان و دشمنان بدانند که دیگر راهی برای اعتماد و خوشبینی به آمریکا نداریم و به کشور‌های اروپایی نیز تکیه نخواهیم کرد. ما قدرت‌های داخلی خود را تقویت و با کشور‌های همسایه همکاری خواهیم کرد و همان گونه که در ماه اول تشکیل مجلس جدید روشن بود، شبکه‌ای از کشور‌های ضداستکبار و سلطه گری ایجاد خواهیم کرد.

وی گفت: حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت سیاست دائمی جمهوری اسلامی ایران است و مساله فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن، بحرین و سایر کشور‌های اسلامی از برجسته‌ترین اولویت‌های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به شمار می‌رود.

پیرهادی تاکید کرد: پس از شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و پاسخ قوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تحولات زیادی در منطقه به وجود آمد و ما اوضاع را با دقت زیر نظر داریم.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود بر حضور جوانان در مجلس یازدهم و نقشی که می‌توانند ایفا کنند نیز تاکید کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها