مشاور وزیر کشور: رسیدگی به امور اتباع ظرافت و حساسیت خاصی دارد

کد خبر: 1005216

رئیس مرکز حراست وزارت کشور با تاکید بر اینکه ایران در طی چهل سال گذشته، مناسب‌ترین میزبانی و مواجهه را با اتباع و مهاجرین خارجی داشته است، گفت: باید نهایت دقت و توجه برای انعکاس شایسته این خدمات را داشته باشیم.

مشاور وزیر کشور: رسیدگی به امور اتباع ظرافت و حساسیت خاصی دارد

خبرگزاری فارس: ابراهیم شوشتری رئیس مرکز حراست وزارت کشور در همایش مدیران کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور که امروز در محل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با حضور مهدی محمودی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور و مدیران کل اتباع استانداری های سراسر کشور برگزار شد؛ با تاکید بر اینکه باید با منطق و تدبیر در رسیدگی به مسائل اتباع و مهاجرین خارجی جلو برویم، گفت: شرط مدیریت درست در گرو شناخت درست از موضوع و روشن بودن اهداف است.

مشاور وزیر کشور با بیان اینکه به مساله اتباع علاقه مندی بالایی دارم و برای این منظور سفر های زیادی به استان های کرمان، یزد و مشهد جهت بازدید از وضعیت اردوگاهها داشته ام، گفت: انصافا کار رسیدگی به امور اتباع، ظرافت و حساسیت خاصی دارد.

شوشتری در این خصوص یادآور شد: با توجه به حساسیت بالای سیاسی موضوع، باید نهایت دقت و توجه به رسیدگی به امور اتباع در کشور را در چارچوب قانون داشته باشیم.

رئیس مرکز حراست وزارت کشور با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال رصد موضوع و بهره برداری های سیاسی از مساله اتباع و مهاجرین خارجی در ایران است؛ گفت: جمهوری اسلامی ایران حدود چهل سال است که با میزبانی از میلیون ها نفر از مردم افغانستان، سرویس ها و خدمات زیادی را ارائه می دهد، اما برنامه ریزی های رسانه ای دشمن، با سوء استفاده از یک اتفاق کوچک یا با القای یک ادعای دروغ، تلاش می کند تا این خدمات ۴۰ ساله را تحت الشعاع قرار دهد.

شوشتری تصریح کرد: تجربه تحولات رسانه ای در همین ماه های گذشته در این عرصه نشان می‌دهد که دشمن، با القای یک دروغ، حاشیه سازی های مهمی را برای کشور تدارک می کند.

وی گفت: مدیران کل اتباع استان ها که از نزدیک درگیر با امور اتباع و مهاجرین خارجی هستند؛ باید نهایت تلاش شان را داشته باشند که در چارچوب موازین قانونی و معیارهای اخلاقی و انسانی، از حاشیه سازی ها و بهانه جوئی های دشمن پیشگیری کنند.

رئیس مرکز حراست وزارت کشور در بخش دیگری از صحبت هایش به کارویژه بخش حراست وزارت کشور اشاره کرد و گفت: اصلی ترین ماموریت حراست، حراست و صیانت از نیروی انسانی موجود در بدنه وزارت کشور است.

شوشتری در این خصوص گفت: نیروی انسانی سرمایه اصلی وزارت کشور است و در این عرصه، مرکز حراست وزرات کشور تمام تلاش خود را دارد که از این نیروی انسانی به بهترین وجه ممکن حفاظت کند.

مشاور وزیر کشور در ادامه با استناد به بررسی های دقیق موجود، آسیب هایی را که پیش روی مدیران و کارکنان وجود دارد بر شمرد و توصیه های متناسب را در این زمینه ارائه کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها