درختی که دیگر بار نخواهد داد

کد خبر: 1006695

اصولگرایان با بهره‌مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، به‌دنبال حل مشکلات مردم هستند و از هر ظرفیتی با حفظ اقتدار ملی و رعایت شأن مردم شریف ایران استفاده خواهند کرد و دست نیاز به سوی دولت های غربی و در صدر آن آمریکا دراز نخواهند کرد.

درختی که دیگر بار نخواهد داد

گروه سیاسی فردا: صادق زیباکلام در تازه ترین اظهاراتش در روزنامه شرق درخصوص برجام و آینده این توافقپ، از سنگ اندازی اصولگرایان برای به بار ننشستن آن گفته و تلویحا خاطرنشان کرده این طیف سیاسی در دولت آینده به قول او «میوه برجام» را خواهند چید.

اصرار زیباکلام به این نکته که اصولگرایان از ابتدا به دنبال تخریب عملکرد دولت بوده و برجام به عنوان یکی از دستاوردهای دولت روحانی نتیجه ای جز خسران برای کشور نداشته در جای جای این یادداشت دیده می شود. دست آخرهم پیش بینی کرده اصولگرایان از فرصت برجام! در دولت آینده استفاده و آن را به نام خود مصادره به مطلوب خواهند کرد.

در بخشی از این یادداشت از قول زیباکلام آمده است:ساده‌ترین پرسشی که می‌توان داشت، آن است که چرا دلواپسان باید اجازه می‌دادند میانه‌روها و روحانی میوه برجام را بچینند؟ مگر خودشان نمی‌توانند؟ همه‌مان می‌دانیم اگر توافقی با آمریکا صورت بگیرد، اولین فایده آن کاهش تحریم‌ها و گشایش اقتصادی است. آیا تندروها نمی‌توانند با بوق و کرنا بانگ برآورند: «ای مردم دیدید که هشت سال روحانی وضع کشور را چقدر خراب کرده بود؛ اما حالا به حول و قوه الهی، شاهد هستیم که وضع اقتصادی چقدر بهبود پیدا کرده.»

یادآوری و ذکر نکاتی هرچند کوتاه به جناب زیباکلام خالی از لطف نیست:

یک: اصولگرایان از همان روزهای نخست بحث برجام اعتماد به شیطان بزرگ را راهبردی خطا دانسته و اعتقاد داشتند این توافق با دشمن بدعهد به سرانجام نخواهد رسید.

دو: تجربه بدعهدی این گروه بارها در طول سال های پس از پیروزی انقلاب بر ما عیان شده و تکرار این تجربه چندباره دردی از مشکلات کشور دوا نمی کرد.

سه: اصولا اصولگرایان نیاز به تعهدی برجامی و میوه چینی از آن نمی بینند، زیرا اعتقاد دارند کشور به اندازه کافی ظرفیت اقتصادی و اجتماعی دارد که بدون نیاز به امثال برجام، با حفظ اقتدار ملی امورات خود را اداره نماید.

چهارم: مجلس یازدهم با تعریف راهبردهای اقتصادی جدید و اجرایی و نیز نظارت مستمر، تلاش خواهد کرد ریل گذاری مناسبی در مسیر استفاده از ظرفیتهای داخلی ایجاد نماید تا ان شاالله با بهره مندی از نیروی جوان و خلاق ایرانی و ظرفیت های خدادادی کشور، گشایش های اقتصادی بدون دخالت بیگانگان حاصل شود.

و کلام آخر اینکه: اصولگرایان با بهره مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، به دنبال حل مشکلات مردم هستند و از هر ظرفیتی با حفظ اقتدار ملی و رعایت شأن مردم شریف ایران استفاده خواهند کرد و دست نیاز به سوی دولت های غربی و در صدر آن آمریکا دراز نخواهند کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها