شورای نگهبان ایرادات جدی به لایحه تجارت دارد

کد خبر: 1007571

عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه شورای نگهبان ایرادات جدی به لایحه تجارت دارد، گفت: نقدهایی به نحوه تصویب لایحه تجارت در مجلس گذشته وارد است. ازجمله آن‌ها تصویب عجولانه برخی از ماده‌های لایحه مذکور است.

شورای نگهبان ایرادات جدی به لایحه تجارت دارد

خبرگزاری فارس: محمدحسین فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت گفت: شورای نگهبان ایرادات جدی به لایحه تجارت دارد. به محض تشکیل و تعیین تکلیف کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس این لایحه در آنجا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: حساسیت‌ها درخصوص لایحه تجارت بالا است. دلیل آن این است که لایحه تجارت بخش‌های زیادی ازجمله اقتصاد و تجارت کشور را در بر می‌گیرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: نقدهایی به نحوه تصویب لایحه تجارت در مجلس گذشته وارد است. ازجمله آن‌ها تصویب عجولانه برخی از ماده‌های لایحه مذکور است. امیدواریم هرچه سریع تر کمیسیون مربوط به این لایحه تشکیل و کار بررسی مجدد و رفع ایرادات شورای نگهبان را انجام دهد.

فرهنگی در پایان تصریح کرد:درصورت بررسی مجدد لایحه تجارت در کمیسیون های مجلس، لایحه مذکور را با اولویت در صحن علنی بررسی خواهیم کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها