سلیمی: نمایندگان به دنبال حل مشکلات مردم هستند

کد خبر: 1008743

عضو هیئت رئیسه مجلس، گفت: متاسفانه عده‌ای با خبرسازی به دنبال تخریب مجلس یازدهم هستند.

سلیمی: نمایندگان به دنبال حل مشکلات مردم هستند

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حاشیه‌های اخیر ایجاد شده برای مجلس یازدهم، گفت:از زمان شکل گیری مجلس شاهد حواشی متفاوتی پیرامون مجلس یازدهم هستیم که اخیرا نیز فیلتر اینستاگرام داغترین حاشیه پارلمان بود که به بحث داغ فضا مجازی تبدیل شد.

وی با بیان اینکه این خبر بی پایه و اساس است، افزود: متاسفانه عده‌ای به دنبال تخریب مجلس یازدهم هستند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم به دنبال حل مشکلات اساسی مردم است، ادامه داد: برخی از طرح‌هایی هم که به مجلس نسبت می‌دهند حاشیه سازی است و گویا عده‌ای به دنبال خبر سازی علیه مجلس هستند، اما واقعا این موضوعات صحت ندارد.

حجت الاسلام سلیمی با بیان اینکه هیچ یک از طرح‌های ازدواج اجباری، فیلتر اینستاگرام و طرح تغییر نام فرودگاه مهرآباد به عنوان طرح به هیئت رئیسه مجلس ارسال نشده و هیئت رئیسه وصول نکرده است، اضافه کرد: طبق آیین نامه هر طرحی که بخواهد اعلام وصول شود باید به هیئت رئیسه ارائه شود که اصلا چنین طرح‌هایی به هیئت رئیسه ارائه نشده است.

وی با بیان اینکه به اعتقاد بنده عده‌ای خارج از مجلس میخواهند مجلس یازدهم را به حاشیه ببرند، گفت:نماینده یک فرد است و می‌تواند اظهار نظر شخصی کند، مثلا می‌تواند بگوید نام فلان خیابان را به نام فلان آقای که در آمریکا کشته شده بگذاریم این اظهار نظر شخصی است و کاری به مجلس ندارد اصلا چنین اقداماتی در شان مجلس نیست نام گذاری خیابان یا فرودگاه از وظایف شورای شهر است.

نماینده مردم محلات در مجلس تصریح کرد:اقتصاد و معیشت مردم مهم‌ترین اولویت مجلس یازدهم است که با تمام تلاش سعی می‌کنیم مشکلات جامعه را در این حوزه برطرف کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها