نظر منتجب نیا درباره تاثیر کرونا بر مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰

کد خبر: 1008935

دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی با اشاره به تاثیر کرونا بر مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: انگیزه خیلی قوی می‌خواهد که مردم خطر کرونا را به جان خریده و در صف رای گیری حاضر شوند.

نظر منتجب نیا درباره تاثیر کرونا بر مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰

خبرگزاری ایسنا: حجت الاسلام رسول منتجب نیا با اشاره به تاثیر کرونا بر فعالیت‌های سیاسی کشور، اظهار کرد: احزاب مقید به برگزاری جلسات شورای مرکزی، کمیته‌ها و دفاتر خود هستند، اما به دلیل شیوع کرونا، بسیاری از جلسات یا برگزار نشده یا از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود، ولی تبادل نظر و گفتگو‌ها از طریق فضای مجازی تاثیر جلسات حضوری را ندارد.

وی ادامه داد: حزب جمهوریت یک مزیت نوپایی است که هنوز پروانه آن صادر نشده بود که کرونا شایع شد و ما موفق نشدیم جلسات حزب را حضوری برگزار کنیم البته در تلاش هستیم تا اواخر هفته آینده جلسه‌ای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم.

این فعال سیاسی با بیان اینکه این شرایط اگر ادامه یابد بر انتخابات سال آینده تاثیر خواهد گذاشت، تصریح کرد: تشکل‌ها و احزاب باید ساعت‌ها دور هم نشسته و درباره اصل انتخابات و کاندیدا‌ها تبادل نظر کنند، اما وقتی امکان برگزاری جلسه نباشد، اثر منفی بر فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی می‌گذارد.

منتجب نیا خاطر نشان کرد: این وضعیت بر میزان مشارکت هم اثر منفی دارد، زیرا مسئولان و متخصصین مردم را از حضور در اجتماعات برحذر کرده اند و مردم هم خطر حضور در اجتماعات را متوجه شده اند و چه بسا از ترس کرونا در صف رای حاضر نشوند. انگیزه خیلی قوی می‌خواهد که مردم خطر را به جان خریده و در صف رای گیری حاضر شوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها