شکایت رضایی کوچی از میرسلیم به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس/ ادعاهای مطرح شده بی اساس است

کد خبر: 1008991

رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس از شکایت از مصطفی میرسلیم به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس خبر داد.

شکایت رضایی کوچی از میرسلیم به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس/ ادعاهای مطرح شده بی اساس است
محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به ادعای مطرح شده از سوی یکی از نماینده های مجلس مبنی بر دریافت رشوه از سوی وی، اظهارداشت: روز گذشته( چهارشنبه) در نامه ای به رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس از ایشان تقاضا کردم که به این موضوع ورود پیدا کرده و پس از بررسی نتیجه آن را به اطلاع مردم برساند.
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: بدیهی است که اگر کسی در این زمینه مرتکب خلافی شده است باید محکوم شود و از طرفی هم، هر کس که تشویش افکار عمومی کرده، باید مطابق قانون با وی برخورد کنند.
رئیس کمیسیون عمران مجلس در پاسخ به این سوال که فکر می کنید آقای میرسلیم به عنوان کسی که ادعای دریافت رشوه از سوی شما را مطرح کرده، سند یا مدرکی جهت اثبات ادعای خود در اختیار دارد؟ تصریح کرد: هر سند و مدرکی که ایشان در اختیار دارند حتماً باید تحویل هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان دهند و آنها وظیفه دارند پس از بررسی آن مدارک، نتیجه تحقیق و بررسی خود را اعلام کنند.
رضایی کوچی افزود: ادعای مطرح شده از طرف ایشان از نظر ما کاملاً بی مورد و بی اساس است ما در کمیسیون عمران این موضوع را مورد بررسی قرار دادیم در صحن مجلس هم رد شده است بنابراین از اساس این موضوع کذب است و واقعیت ندارد و بار دیگر میخواهم که اگر ایشان مدارکی دارند حتماً تحویل هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان دهند.
وی بیان کرد: امیدوارم پس از بررسی صورت گرفته از سوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با هرکس که تخلفی صورت داده است به طور جدی برخورد شود.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان، با بیان این مطلب که تقریبا یک ماه پیش نامه‌ای را خطاب به آیت الله رئیسی ریاست قوه قضاییه ارسال کرده است؛ وی خاطر نشان کرد: در آن نامه از رئیس محترم قوه قضاییه تقاضا کردم که دستگاه قضایی هم نسبت به این موضوع ورود کند اما تاکنون پاسخی دریافت نکردم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها