تشبیه یک نماینده از وضعیت گرانی سکه به خواب اصحاب کهف

کد خبر: 1013215

نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: اصحاب کهف سیصد سال خوابیدند تا سکه آن‌ها ارزش پیدا کرد، اما امروز کافی است یک ساعت بخوابید تا شاهد افزایش لحظه‌ای تورم و گرانی سکه و ارز باشیم.

تشبیه یک نماینده از وضعیت گرانی سکه به خواب اصحاب کهف

خبرگزاری تسنیم: حسین محمدصالحی نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۲۲ مرداد ۹۹) پارلمان در تذکری با انتقاد از وضعیت بازار ارز و سکه، گفت: اصحاب کهف سیصد سال خوابیدند تا سکه آن‌ها ارزش پیدا کرد، اما امروز کافی است یک ساعت بخوابید تا شاهد افزایش لحظه‌ای تورم و گرانی سکه و ارز باشیم.

وی افزود: همچنین در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی، اظهارداشت: قیمت محصولات کشاورزی نظیر سیب‌زمینی و پیاز، در سالجاری نسبت به سال قبل کاهش قابل‌توجهی داشته، در حالی که تورم و گرانی چند برابر شده است.

نماینده مردم فریدن در مجلس در پایان خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، خاطرنشان کرد: قرار بود شما برای رفع مشکلات کشاورزی و ساماندهی محصولات این بخش برنامه جدی داشته باشید، اما با اجرای قوانینی که در کشور در حوزه آب و منابع طبیعی وجود دارد، کشاورزان زمین‌گیر شدند و هر سال خسارات بسیاری را می‌پردازند. چرا کسی به فکر کشاورزان نیست؟

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها