فردا؛ بررسی تحولات بازار بورس در کمیسیون اقتصادی مجلس

کد خبر: 1014359

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی تحولات اخیر بازار بورس در این کمیسیون خبر داد.

فردا؛ بررسی تحولات بازار بورس در کمیسیون اقتصادی مجلس

خبرگزاری تسنیم،: محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش شاخص بورس در روزهای اخیر، اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع اعضای کمیسیون اقتصادی تحولات اخیر بازار بورس را در جلسه فردای کمیسیون بررسی می‌کنند.

وی در همین راستا، افزود: در این جلسه عوامل مؤثر بر کاهش شاخص بورس بررسی می‌شود و در صورت نیاز در جلسات بعدی از مسئولان سازمان بورس دعوت خواهد شد در این باره توضیحاتی را به اعضای کمیسیون ارائه دهند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیسیون اقتصادی تاکنون جلساتی برای بررسی نحوه مدیریت بازار بورس و کلیات این بازار داشته است. مسئولان مربوطه گزارشاتی ارائه کردند و اعضای کمیسیون نیز نقطه‌نظراتشان را بیان کردند.

علیزاده با تأکید بر اینکه این جلسات در راستای انجام بعد نظارتی نمایندگان انجام می‌شود، اضافه کرد: اعضای کمیسیون اقتصادی در جلسات با مسئولان بورس نگرانی‌های خود را درباره وضعیت این بازار منتقل کرده‌اند و از آنها خواستار برنامه عملیاتی برای پیشگیری از چنین مسائلی بودند تا شاخص به این شکل ریزش نکند که در جلسات آتی راهکارهای جلوگیری از چنین اتفاقاتی را بررسی خواهیم کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها