برقراری پرواز ایران‌ به اسپانیا پس از ۱۷ سال

کد خبر: 1014384

سفارت ایران در اسپانیا در مورد برقراری پروازهای هفتگی ایران ایر به اسپانیا پس از ۱۷ سال بیانیه‌ای منتشر و توضیحاتی در مورد این پروازها ارائه کرد .

برقراری پرواز ایران‌ به اسپانیا پس از ۱۷ سال

خبرگزاری یاسنا: سفارت ایران در اسپانیا در مورد برقراری پروازهای هفتگی ایران ایر به اسپانیا پس از ۱۷ سال بیانیه‌ای منتشر و توضیحاتی در مورد این پروازها ارائه کرد .

در این بیانیه آمده است : به دنبال مجموعه اقدامات، تلاش‌ها و رایزنی‌های انجام شده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران از طریق هماهنگی با سازمان هواپیمایی کشوری، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) و همچنین نهادهای ذیربط داخلی در اسپانیا، مجوز پروازهای عادی ایران ایر در مسیر تهران ـ مادرید ـ تهران دریافت و بر همین اساس پروازهای آن شرکت از تاریخ ۲ سپتامبر ۲۰۲۰ در روزهای چهارشنبه هر هفته مطابق با برنامه پروازی تعیین شده (رفت از تهران ساعت ۸:۴۵ و برگشت از اسپانیا ساعت ۱۵:۳۰ همان روز) انجام خواهد شد. در همین ارتباط، سامانه فروش بلیت ایران ایر نیز از روز یکشنبه ۲۶ مرداد۱۳۹۹ (۱۶ آگوست ۲۰۲۰) فعال شده و متقاضیان سفر به اسپانیا می توانند از طریق دفاتر خدمات مسافرتی و همچنین نمایندگی‌های فروش اینترنتی نسبت به رزرو و تهیه بلیت در زمان های مورد نظر خود مطابق با برنامه پروازی اقدام نمایند.

خاطر نشان می‌گردد این سفارت از یک سال پیش به این سو، در راستای فراهم نمودن تسهیلات تردد ایرانیان مقیم اسپانیا و کمک به توسعه صنعت گردشگری و ارتباط بیشتر میان مردم دو کشور، رایزنی های گسترده ای را به منظور برقراری مجدد این پرواز که از آغاز دهه ۱۳۸۰ شمسی متوقف شده بود، انجام داد و امیدوار است که این گام مهم در مناسبات دو جانبه بتواند به تقویت پیوندها میان دو ملت و توسعه همکاری های اقتصادی متقابل کمک کند .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها