تشکیل کمیته مشترک مجلس و دولت برای تامین کالاهای اساسی

کد خبر: 1014655

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه از تشکیل کمیته مشترک راه‌های تعیین منابع مالی و نحوه پرداخت آن به مردم خبر داد

تشکیل کمیته مشترک مجلس و دولت برای تامین کالاهای اساسی

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه از تشکیل کمیته مشترک راه‌های تعیین منابع مالی و نحوه پرداخت آن به مردم خبر داد

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز(سه شنبه 28 مرداد) این کمیسیون، اظهار داشت: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه امروز میزبان محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه بودند.

وی با اشاره به دستورکار جلسه امروز این کمیسیون، اظهار داشت: بررسی طرح تامین کالاهای اساسی در دستورکار اعضای کمیسیون بود که بخش های مختلف طرح مذکور با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه مورد ارزیابی قرار گرفت.

نایب رئیس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس با بیان اینکه در شرایط فعلی مردم از لحاظ اقتصادی در شرایط خوبی نیسند و دهکهای پایین جامعه تحت فشار هستند لذا کمیسیون برنامه و بودجه به عنوان کمیسیون تخصصی و به منظور تامین امنیت غذایی مردم پیشنهاد ارائه کارت اعتبار خرید کالاها را ارائه کرد که البته نمایندگان درباره نحوه اجرای آن نقطه نظراتی دارند.

حجت الاسلام میرتاج‌الدینی با تاکید بر اینکه بر روی تامین منابع مالی تامین کالا های اساسی نیز اختلاف نظر وجود دارد، ادامه داد: منبع مالی که اعضای کمیسیون برنامه و بودجه به آن رسیده اند، استفاده از تبصره 14 بودجه سال 99 و دیگر موارد است.

نماینده مردم تبریز در مجلس یادآور شد: در جلسه امروز قرار شد تا کمیته مشترکی با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه و کارشناسان مرکز پژوهش‌های قوه مقننه تشکیل و راه‌های تامین منابع مالی و نحوه پرداخت آن به مردم را بررسی کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها