نوروزی: اقدام ترامپ جنبه تبلیغات انتخاباتی دارد

کد خبر: 1016383

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، گفت: ترامپ با طرح مجدد فعالسازی مکانیسم ماشه به دنبال سوءاستفاده تبلیغاتی در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا است.

نوروزی: اقدام ترامپ جنبه تبلیغات انتخاباتی دارد

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام حسن نوروزی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعای آمریکایی‌ها برای فعال کردن مکانیزم ماشه، اظهار داشت: فعال‌سازی مکانیزم ماشه مشروعیت حقوقی ندارد چرا که آمریکا جزئی از برجام نیست و نمی‌تواند از ظرفیت مکانیزم ماشه استفاده کند.

وی با یادآوری اینکه آمریکا با عدم تصویب پیش‌نویس قطعنامه تمدید تحریم تسلیحاتی در شورای امنیت شکست مفتضحانه‌ای خورد، گفت: آمریکایی‌ها با مطرح کردن فعال‌سازی مکانیزم ماشه به دنبال دستاورد سیاسی برای خود هستند که در این زمینه نیز دستاوردی نخواهد داشت.

عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه اقدام ترامپ، جنبه تبلیغات انتخاباتی دارد، اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا با طرح مجدد فعالسازی مکانیسم ماشه به دنبال سوءاستفاده تبلیغاتی در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا است.

حجت الاسلام نوروزی با تاکید بر اینکه امروزه در جهان تهدید و ارعاب دیگر معنایی ندارد، ادامه داد: آمریکایی‌ها باید از یکجانبه‌گرایی خود دست بردارد و با طرح مسائل بی‌نتیجه و ضد حقوق بین‌الملل به حیثیت سیاسی خود ضربه نزنند.

نماینده مردم بهارستان و رباط‌کریم با بیان اینکه آمریکایی‌ها در زمینه‌های نظامی و سیاسی و در موضوع اخیر قطعنامه شورای امنیت شکست خوردند، گفت: تلاش آن‌ها برای فعال کردن مکانیزم ماشه نیز تبلیغات پوچ و طبل تو خالی است و قطعا در آن موفق نخواهند شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها