نماینده مجلس :همکلامی با جامعه لازمه نظارت دقیق نمایندگان است

کد خبر: 1018062

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر ادامه نظارت میدانی قوه مقننه گفت:همکلامی با اقشار مختلف جامعه لازمه نظارت دقیق نمایندگان بر وضعیت کشور است.

نماینده مجلس :همکلامی با جامعه لازمه نظارت دقیق نمایندگان است

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر ادامه نظارت میدانی قوه مقننه گفت:همکلامی با اقشار مختلف جامعه لازمه نظارت دقیق نمایندگان بر وضعیت کشور است.

مجید نصیرائی با تأکید بر ضرورت نظارت میدانی نمایندگان از مناطق مختلف کشور برای بررسی وضعیت و مشکلات مردم، گفت: بدون تردید نمی‌توان در اتاق‌های در بسته نشست و برای مسائل مردم تصمیم گرفت.

نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه افرادی که قصد تصمیم‌گیری برای جامعه را دارند باید واقعیت‌ها را از نزدیک ببینند، عنوان کرد: در عین حال که نمایندگان به گزارش‌های واصله اهمیت می‌دهند باید در کف جامعه حضور پیدا کرده و از نزدیک مسائل را درک کنند.

وی افزود: حضور میان مردم، مواجهه رو در رو با آن‌ها و همکلام شدن با اقشار مختلف جامعه در تصمیم گیری برای آینده کشور بسیار موثر است.

نصیرائی ادامه داد: برای هر دقیقه سیاست گذاری در مجلس، هزینه‌هایی به بیت المال تحمیل می‌شود از این رو لازم است تصمیماتی که گرفته می‌شود قابل اجرا باشد و این نیاز به حضور در جامعه دارد همچنین بعد از قانونگذاری باید باز هم از نزدیک بر حسن اجرای قوانین نظارت کرد و بازخورد آن را دید.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: برای مردم احساس آرامش ایجاد می‌کند. باید بدانند کسی هست که به فریاد آن‌ها برسد لذا نفس این رفت و آمد‌های نظارتی باعث می‌شود سرمایه اجتماعی نظام یعنی همراهی مردم حفظ شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها