در کمیسیون عمران مجلس چه گذشت؟

کد خبر: 1018563

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: لایحه 12 ماده‌ای موافقت نامه بین دولت‌های ساحلی دریای خزر در زمینه حمل و نقل در این کمیسیون تصویب شد که بر همین اساس این کشورها براساس منافع متقابل با یکدیگر همکاری خواهند داشت.

در کمیسیون عمران مجلس چه گذشت؟

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: لایحه 12 ماده‌ای موافقت نامه بین دولت‌های ساحلی دریای خزر در زمینه حمل و نقل در این کمیسیون تصویب شد که بر همین اساس این کشورها براساس منافع متقابل با یکدیگر همکاری خواهند داشت.

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه) این کمیسیون اظهار داشت: در این نشست لایحه موافقت نامه بین دولت‌های ساحلی دریای خزر در زمینه حمل و نقل بود که در ۱۲ ماده تدوین شده بود بحث و بررسی و در نهایت تصویب شد.

وی در همین راستا افزود: بر اساس این لایحه طرف‌های این توافق‌نامه براساس اصول برابر و منافع متقابل در زمینه حمل و نقل در دریای خزر با یکدیگر همکاری خواهند داشت.ضمن اینکه براساس این توافق‌نامه حمل و نقل مسافر و کالا بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، قزاقستان، ترکمنستان و روسیه تسهیل خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: در بخش دیگر این نشست لایحه موافقت نامه حمل و نقل بین المللی جاده‌ای مسافر و کالا بین جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس بحث و بررسی قرار گرفته و تصویب شد که براساس این تفاهم‌نامه که در ۱۴ ماده تدوین شده است توافقی بین متصدیان حمل و نقل دو کشور در نظر گرفته شده تا بستری مناسب برای حمل و نقل مسافر و کالا بین دو کشور ایجاد شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها