جزئیات دستور رهبر انقلاب به روحانی از زبان یک نماینده

کد خبر: 1019192

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نبود وزیر قانونی در وزارت صمت هر روز بازار، تلاطم بیشتری را شاهد خواهد بود، گفت: دولت در معرفی وزیر صمت تعلل می‌کند.

جزئیات دستور رهبر انقلاب به روحانی از زبان یک نماینده

خبرگزاری مهر: سید محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اوضاع نابسامان بازار و گرانی‌های اخیر که ناشی از نبود یک مدیریت واحد و منسجم است، گفت: سه ماه بعد از برکناری وزیر صمت توسط رئیس جمهور، و معرفی مدرس خیابانی به عنوان جایگزین رحمانی در دقایق پایانی به عنوان گزینه وزارت صمت و عدم کسب رای اعتماد مجلس شورای اسلامی توسط مدرس خیابانی قرار بود تا ظرف مدت قانونی گزینه دیگری از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شود که تاکنون این امر محقق نشده است.

وی افزود: با توجه به اتمام مهلت قانونی معرفی گزینه وزارت صمت، آقای رئیس‌جمهور با ارسال نامه‌ای به مقام معظم رهبری از ایشان استیجازه کرده‌اند و معظم‌له نیز ذیل نامه ایشان نوشته‌اند: «در اسرع وقت وزیر معرفی شود». با این حال، هنوز هم دولت در معرفی وزیر تعلل می‌کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان گفت: در نبود وزیر قانونی در وزارت صمت هر روز بازار، تلاطم بیشتری را شاهد خواهد بود و دست نمایندگان ملت هم برای پیگیری مشکلات مردم باز نخواهد بود، چنانکه طی چند روز گذشته گرانی در بازار خودرو و دیگر موارد مرتبط با وزارت صمت فشار روانی و مالی زیادی را به مردم تحمیل کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها