بررسی توافق بحرین و امارات در کمیسیون امنیت مجلس

کد خبر: 1021578

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

بررسی توافق بحرین و امارات در کمیسیون امنیت مجلس

خبرگزاری تسنیم: ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حاشیه جلسه عصر امروز این کمیسیون‌ با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون امنیت، نمایندگان جریان مقاومت، حماس و حزب الله لبنان حضور داشتند و تحولات اخیر درباره عادی سازی روابط دولت امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونسیتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از نگاه ما عادی سازی این روابط خطرناک است و کمیسیون امنیت ملی وظیفه دارد که به رصد تحولات منطقه بپردازد، ادامه داد: در این جلسه نمایندگان جریان مقاومت بر بی فایده بودن روابط این کشور عربی با رژیم صهیونسیتی تاکید کردند و متذکر شدند که جریان‌های مردمی با این مسئله همراهی نخواهند کرد.

نماینده تهران در مجلس افزود: در جلسه کمسیون امنیت ملی به این موضوع اشاره شد که روابط بحرین و امارات با رژیم صهیونسیتی اثر بخشی چندانی نداشته و جز نفرت نتیجه‌ای برای حکام کشور‌های عربی نخواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس اضافه کرد: نیاز داخلی ترامپ و نتانیاهو منجر به علنی کردن روابط پنهانی رژیم صهیونسیتی با برخی کشور‌های عربی شده است؛ در جلسه امروز ابعاد این موضوع بررسی شد، نمایندگان کمیسیون امنیت نیز همبستگی خود با جریان مقاومت را اعلام کردند و بر پیگیری آرمان پیروزی قدس شریف و مبارزه با اشغالگری تاکید کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها