اقبال شاکری: دلال‌ها در شرایط فعلی بازار را مدیریت می‌کنند

کد خبر: 1024628

نماینده تهران در مجلس معتقد است که اداره کشور دچار بی برنامه گی شده است و دولت برنامه‌ای برای برون رفت از مشکلات ندارد.

اقبال شاکری: دلال‌ها در شرایط فعلی بازار را مدیریت می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: اقبال شاکری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش قیمت مصالح ساختمانی در چند وقت اخیر و تاثیر آن بر قیمت مسکن گفت: متاسفانه در چند وقت اخیر بازار‌ها رها شده و از تسلط و کنترل دولت خارج شده است.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته با مسئولان وزارت صنعت درباره گرانی‌های اخیر به ویژه مصالح ساختمانی جلساتی را داشتیم که در آن جلسه مشخص بود که مدیران وزارت صنعت در حالت انفعالی قرار دارند، ادامه داد: قدرت خرید مردم از سال گذشته تا به امروز حدود یک سوم شده است و دولت هم برای ترمیم این موضوع فکری نداشته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی مدیران دولتی انتظار دارند که مجلس برنامه ارائه کنند تا آن‌ها اجرا کنند و از شرایط فعلی خارج شویم در صورتی که مجلس ناظر است و باید دولت برنامه ارائه کند و مجلس بر آن نظارت کند.

نماینده تهران در مجلس با تاکید بر اینکه دولت هیچ برنامه‌ای برای برون رفت از وضعیت فعلی ندارد اظهار داشت: مشکل اساسی کشور امروز این است که دچار بی‌برنامگی شده است رئیس جمهور هم خودش را در نهاد ریاست‌جمهوری حبس کرده و خارج نمی‌شود تا بیاید و مشکلات مردم را ببیند.

وی ضمن انتقاد از فاصله قیمتی بین بازار و کارخانه گفت: دلال‌ها در شرایط فعلی بازار را مدیریت می‌کنند و هیچ فرد یا سازمانی بر این اوضاع نظارت و کنترل ندارد امروز اقتصاد کشور به گونه اداره می‌شود که ضد مردم است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها