انتقاد و پیشنهاد کرونایی نماینده کرمان به روحانی

کد خبر: 1025994

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد: با توجه به شیوع گسترده اپیدمی کرونا در کشور، ناچار هستیم کل کشور را دو هفته به صورت کامل قرنطینه کرده و اجازه خروج مردم از شهر‌ها را نداده و شهر‌ها را تعطیل کنیم و حتی اگر لازم باشد بازار‌ها را نیز تعطیل کنیم و اگر دو هفته قرنطینه ۱۰۰ درصدی در کشور صورت گیرد مطمئنا بعد از دو هفته آمار مبتلا به کرونا در کشور نزدیک به صفر خواهد شد.

انتقاد و پیشنهاد کرونایی نماینده کرمان به روحانی

خبرگزاری ایسنا: دکتر "محمدمهدی زاهدی" ضمن تشکر از جان فشانی‌های کادر درمانی کشور در این ۸ ماه گذشته از شیوع ویروس کرونا گفت: کادر درمان واقعا در این مدت جانانه ایستادند و همانند دوران دفاع مقدس اکنون آن‌ها در خط مقدم جبهه هستند.

وی ادامه داد: کادر درمان برخلاف رییس جمهور که جرات نمی‌کند حتی در کنار مردم عادی برود چه برسد در کنار کسی که مشکوک به کرونا باشد! مرتبا با بیماران کرونایی و مشکوک به کرونا در ارتباط هستند که باید از آن‌ها تشکر و قدردانی ویژه‌ای داشته باشیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با یادآوری از اینکه خودش به کرونا مبتلا شده است، تصریح کرد: وقتی که در بیمارستان بستری و حال وخیمی داشتم، شاهد این بودم که کادر درمان پروانه‌وار دور همه بیماران کرونایی می‌چرخیدند و این رفتار ایثارگرانه آن‌ها جای تقدیر دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که این کار کادر بهداشت و درمان اوج ایثارگری را از خود نشان دادند، اظهار کرد: در مقابل این رفتار کادر بهداشت و درمان، متاسفانه شاهد هستیم که رییس جمهور جلسه سران قوا را به دلیل عیادت و بازدید آقای قالیباف از بیماران کرونایی لغو می‌کند که این گونه تفکر برای کشور بسیار بد است.

زاهدی افزود: این نیامدن دکتر حسن روحانی در میدان عمل و نیامدن در میان مردم و نشنیدن حرف مردم به صورت مستقیم از زبان خود مردم باعث شده که بخشی از تصمیم‌گیری‌ها در این زمینه درست انجام نشود.

وی با اشاره به ورود کشور به موج سوم کرونا و افزایش دوباره آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا پیشنهاد کرد: با توجه به شیوع گسترده اپیدمی کرونا در کشور، ناچار هستیم کل کشور را دو هفته به صورت کامل قرنطینه کرده و اجازه خروج مردم از شهر‌ها را نداده و شهر‌ها را تعطیل کنیم و حتی اگر لازم باشد بازار‌ها را نیز تعطیل کنیم و اگر دو هفته قرنطینه ۱۰۰ درصدی در کشور انجام دهیم مطمئنا بعد از دو هفته آمار مبتلا به کرونا نزدیک به صفر خواهد شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: می‌توانیم همانند کشور چین شهر‌هایی را که در آن بیماری کرونا شیوع بالایی پیدا کرده را قرنطینه کامل و حتی حکومت نظامی در آنجا برقرار کنیم و مانند برخی از کشور‌های اروپایی همچون فرانسه یا ایتالیا جریمه‌های بسیار بالایی برای متخلفان پروتکل‌های بهداشتی وضع کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها