پاسخ یک نماینده درباره تاخیر در تصویب یارانه کالایی

کد خبر: 1026027

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به زودی طرح تامین کالای اساسی تصویب خواهد شد و دولت هم باید آن را اجرا کند؛ ضمن اینکه دولت باید از مهر ماه یارانه لازم را به مشمولان این طرح بدهد و تأخیر در تصویب آن مهم نیست.

پاسخ یک نماینده درباره تاخیر در تصویب یارانه کالایی

خبرگزاری فارس:مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد طرح تأمین کالا‌های اساسی که هم اکنون در مجلس در دستور کار است گفت: این طرح به دلیل بار مالی زیادش به کمیسیون برنامه و بودجه بازگشته است و وقتی این مشکل حل شود قطعا به صحن مجلس ارجاع شده و ان‌شاءالله تصویب خواهد شد.

** ۶۰ میلیون ایرانی مشمول طرح تامین کالای اساسی

وی در باره زمان تصویب این طرح گفت: قطعا این طرح به زودی تصویب خواهد شد و دولت هم باید آن را اجرا کند؛ طبق طرح تأمین کالا‌های اساسی دولت باید از مهر ماه یارانه لازم را به مشمولان این طرح بدهد و تأخیر در تصویب آن مهم نیست.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: حدود ۶۰ میلیون ایرانی می‌توانند از اثرات طرح تأمین کالا‌های اساسی بهره‌مند شوند.

** بانک مرکزی باید درباره وضعیت ارز به مجلس پاسخ دهد

وی خاطرنشان کرد: غیر از نظارت و احتکار و مدیریت بازار، التهابات بازار ارز بر قیمت اجناس و کالا‌ها اثر گذار است و باید همه تلاش‌های دولت منجر به کنترل و مدیریت قیمت ارز شود که این کار اولویت اساسی در شرایط فعلی است.

وی گفت: ارز و کاهش نوسانات ارزی مهم‌ترین وظیفه بانک مرکزی است که باید در روز‌های آینده که مجلس جلسات خود را داشته و موضوعات را پیگیری خواهد کرد در این مورد توضیح دهند که چه راهکار‌هایی را برای کاهش التهابات بازار ارز در نظر گرفته‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها