احمد شریف: اصلاح‌طلبان مسئولیت حمایت از دولت روحانی را پذیرفته اند

کد خبر: 1027238

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری و نقش کارنامه دولت روحانی در آن گفت: عملکرد دولت روحانی در میزان اثرگذاری جریان اصلاح‌طلب در انتخابات سال آینده تاثیرگذار است و این موضوع اصلا قابل انکار نیست.

احمد شریف: اصلاح‌طلبان مسئولیت حمایت از دولت روحانی را پذیرفته اند

باشگاه خبرنگاران: عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری و نقش کارنامه دولت روحانی در آن گفت: عملکرد دولت روحانی در میزان اثرگذاری جریان اصلاح‌طلب در انتخابات سال آینده تاثیرگذار است و این موضوع اصلا قابل انکار نیست.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح‌طلبان مسئولیت حمایت از دولت روحانی را تا به امروز قبول کردند و نقد‌های جدی هم نسبت به عملکرد او داشتند.

احمد شریف، عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری و نقش کارنامه دولت روحانی در آن اظهار کرد: عملکرد دولت روحانی در میزان اثرگذاری جریان اصلاح‌طلب در انتخابات سال آینده تاثیرگذار است و این موضوع اصلا قابل انکار نیست.

او ادامه داد: روحانی در سال ۹۲ و ۹۶ با حمایت و پشتیبانی جریان اصلاح‌طلب توانست اکثریت آراء را کسب کند، اما نکته مهم این است که باید منصفانه قضاوت کنیم که بعد از انتخاب روحانی به عنوان رئیس جمهور، اصلاح‌طلبان چه مقدار نقش‌آفرینی کردند.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان تصریح کرد: در دولت دوازدهم نقش اصلاح‌طلبان بسیار کم‌رنگ بود و تصمیم‌گیران اصلی بیشتر اعضای حزب اعتدال و توسعه بودند که چینش کابینه را انجام می‌دادند.

شریف یادآور شد: به نظر من اصلاح‌طلبان مسئولیت حمایت از دولت روحانی را تا به امروز قبول کردند و نقد‌های جدی هم نسبت به عملکرد او داشتند؛ اما اینکه بخواهیم پیش‌بینی کنیم که چه فردی از اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حضور پیدا می‌کند، خیلی زود است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها