گزارش نمکی و بذرپاش به کمیسیون بهداشت مجلس

کد خبر: 1029239

نائب رئیس کمیسیون بهداشت گفت: وزیر بهداشت به همراه معاونان‌شان در جلسه امروز کمیسیون حضور داشتند و گزارشی از مجموعه اقداماتی که در خصوص مقابله با ویروس کرونا انجام شده ارائه کردند.

گزارش نمکی و بذرپاش به کمیسیون بهداشت مجلس

خبرگزاری فارس:نائب رئیس کمیسیون بهداشت گفت: وزیر بهداشت به همراه معاونان‌شان در جلسه امروز کمیسیون حضور داشتند و گزارشی از مجموعه اقداماتی که در خصوص مقابله با ویروس کرونا انجام شده ارائه کردند.

سیدمحمد پاک‌مهر نائب رئیس کمیسیون بهداشت درمان و آموزش پزشکی،‌ درباره جلسه عصر امروز (سه‌شنبه 6 آبان) این کمیسیون، اظهار داشت: آقای نمکی وزیر بهداشت به همراه معاونان‌شان در جلسه امروز کمیسیون حضور داشتند و گزارشی از مجموعه اقداماتی که در خصوص مقابله با ویروس کرونا انجام شده ارائه کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آقای نمکی قبلا درباره بودجه اختصاص یافته برای مقابله با ویروس کرونا به وزارت بهداشت انتقاد کرده بود آیا در این زمینه سخنی به میان آورد یا خیر، گفت: شرایط در حال بهتر شدن است. آقای نمکی رضایت داشتند و البته تخصیص‌هایی صورت گرفت.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت با اشاره به حضور مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کل کشور در جلسه امروز کمیسیون بهداشت گفت: ‌آقای بذرپاش گزارشی به کمیسیون بهداشت ارائه کرد و در ادامه نمایندگان درباره تخصیص اعتبار یک میلیارد یورو برای مقابله به کرونا به استان‌ها از ایشان سؤال کردند که وی گفت تخصیص‌ها تقریبا صورت گرفته است.

پاک‌مهر با توجه به اینکه شرایط کشور از لحاظ بیماری کرونا در شرایط قرمز و هشدار قرار گرفته بیشتر این مسئله مطرح بود که باید چه کنیم، گفت: ‌28 استان ما اکنون در وضعیت قرمز و سه استان ما در وضعیت هشدار و مرگ و میر بالای 350 نفر قرار گرفته‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها