واکنش کنعانی مقدم به چراغ سبز اصلاح طلبان به دموکرات‌ها

کد خبر: 1031021

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: سیاست ما کاملاً بر مبنای بیانات مقام معظم رهبری مشخص است؛ ما یک کشور مستقل هستیم و نتیجه انتخابات آمریکا و روی کار آمدن ترامپ یا بایدن برای ما فرقی نمی‌کند.

واکنش کنعانی مقدم به چراغ سبز اصلاح طلبان به دموکرات‌ها

خبرگزاری فارس: حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به تحلیل‌های گوناگون درباره نتیجه انتخابات آمریکا اظهار داشت: به نظر می‌رسد که به صورت مرتب چراغ سبزی از سوی جریان اصلاح طلب به حاکمیت آمریکا نشان داده می‌شود که اگر دموکرات‌ها روی کار بیایند، سفره تعامل و مذاکره باز خواهد بود و این نشان دهنده ضعف و تسلیم این جریان در مقابل فشار‌ها و تهدید‌ها و تحریم‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه سیاست ما کاملاً بر مبنای بیانات مقام معظم رهبری مشخص است و ما یک کشور مستقل هستیم و انتخابات آمریکا و روی کار آمدن ترامپ یا بایدن برای ما فرقی نمی‌کند، چون سیاست‌های ما مستقل است، گفت: در رابطه با صلح و سازش و تسلیم هم هیهات من الذله و ایستادگی و مقاومت را استراتژی خود می‌دانیم و برخی رفتار‌ها نشان‌دهنده وادادگی یک جریان سیاسی است.

کنعانی مقدم با اشاره به میزگردش با یکی از فعالین اصلاح‌طلب در یکی از رسانه‌های وابسته به دولت اظهار داشت: در آنجا من این را مطرح کردم که شما از اینجا پالس‌هایی را می‌فرستید که خواهان روی کار آمدن بایدن هستید و این کاملاً به ضرر نظام جمهوری اسلامی هست و در شأن ما نیست.

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: روزنامه‌های زنجیره‌ای آن‌ها دائما این را القا می‌کنند که مشکلات کشور ناشی از تحریم‌ها و تهدید‌های آمریکاست و اگر بایدن بیاید و پشت میز مذاکره بنشینیم، همه چیز حل می‌شود در حالی که مشکل ما اکثراً مسائل داخلی و بی‌کفایتی برخی مدیران و مسئولان است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها