ظریف: گفتگو‌های خوبی درباره همکاری‌های مرزی با پاکستان داشتیم

کد خبر: 1032176

وزیر امور خارجه بعد از دیدارش با همتای پاکستانی عنوان کرد که گفتگو‌های خوبی درباره روابط دوجانبه، همکاری‌های مرزی، تحولات منطقه، اوضاع افغانستان، بحران قره باغ و برجام با وزیر خارجه پاکستان داشته است.

ظریف: گفتگو‌های خوبی درباره همکاری‌های مرزی با پاکستان داشتیم

خبرگزاری فارس: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) پس از دیدار با فرمانده ارتش پاکستان و همچنین شاه محمود قریشی همتای پاکستانی در جمع خبرنگاران گفت: بحث طولانی و بسیار خوبی درباره روابط دوجانبه و همکاری‌های مرزی داشتیم. گشایش یک معبر مرزی در هفته آینده بین ایران و پاکستان و همکاری‌های تجاری مرزی و همین طور تهاتر بین دو کشور از موضوعات مورد گفتگو بود.

وی افزود: بحث خیلی خوبی راجع به منطقه و افغانستان و خلیج فارس و عادی سازی روابط برخی کشور‌ها با رژیم صهیونیستی، بحران قره باغ، برجام و تحولات موجود داشتیم.

ظریف بیان کرد: امروز در مشورت‌های دوره‌ای که با پاکستان به عنوان دوست و همسایه بسیار نزدیک داریم، یکی از مفصل‌ترین و پرمحتواترین گفتگو‌ها را داشتیم و مشورت و تبادل نظر کردیم و از این گفتگو‌ها بسیار خوشنودم.

وی افزود: صبح امروز با فرمانده ارتش دیدار کردم و امروز بعدازظهر هم با آقای نخست وزیر دیدار می‌کنم.

به گزارش فارس، ظریف را در این سفر یک هیات سیاسی و اقتصادی همراهی می‌کند. محمدابراهیم طاهریان فرد نماینده ویژه وزیر امور خارجه در امور افغانستان نیز از جمله همراهان وزیر خارجه در سفرش به اسلام آباد است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها