ارسال ۷۵ سؤال از وزرا به کمیسیون فرهنگی مجلس

کد خبر: 1032877

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:‌از ابتدای ککار مجلس تاکنون 75 فقره سؤال از پنج وزیر به کمیسیون فرهنگی مجلس ارسال شده است.

ارسال ۷۵ سؤال از وزرا به کمیسیون فرهنگی مجلس

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی، گفت: از ابتدای کار مجلس یازدهم تاکنون 75 فقره سؤال از پنج وزیر به کمیسیون فرهنگی مجلس واصل شده است که از این میان سهم وزرای امور خارجه و راه‌وشهرسازی هر کدام یک سؤال است و مابقی سؤالات مربوط به وزرای میراث فرهنگی و گردشگری، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی افزود: در جلسه روزهای آتی هیأت رئیسه کمیسیون در مورد اینکه این سؤالات با چه ترتیبی در دستور کار کمیسیون قرار گیرد تصمیم‌گیری خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون اظهار داشت:‌در جلسه امروز پنج نماینده کمیسیون برای عضویت در کمیسوین مشترک برای رسیدگی به طرح جمعیت و تعالی خانواده از سوی اعضا انتخاب شدند.

نصیرایی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون حسین جلالی، زهره سادات لاجوردی، احمد راستینه، امیرحسین بانکی‌پور و سیداحسان قاضی‌زاده را به اتفاق آرا برای عضویت در کمیسیون مشترک برای رسیدگی به طرح جمعیت انتخاب کردند.

وی افزود: همچنین در این جلسه دو نفر از اعضای کمیسیون ( حسین میرزایی و سیدرضا تقوی) از سوی اعضا برای عضویت در کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح شفافیت انتخاب شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها