قالیباف: مجلس برای اصلاح ساختار بودجه مصمم است

کد خبر: 1033196

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولویت کمیسیون‌های تخصصی مشخص شده است، گفت: مسیر مجلس برای ایجاد تحول مشخص شده و از این به بعد بر این اساس گام برمی‌داریم.

قالیباف: مجلس برای اصلاح ساختار بودجه مصمم است

خبرگزاری فارس: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشستی با نمایندگان مجلس که عصر روز گذشته (دوشنبه، ۲۶ آبان) برگزار شد، بر تلاش مجلس برای تعامل با دولت تأکید کرد و گفت: ضمن تأکید بر تعامل با دولت، بر انسجام مجلس جهت دفاع از تصمیمات و مصوبات نیز تأکید داریم.

وی همچنین درباره طرح اصلاح برخی از احکام بودجه بیان داشت: این طرح ۱۲ ماده‌ای صرفا برای بودجه سال ۱۴۰۰ نبوده و قرار است بخشی از احکام بودجه را تکمیل کند تا در راستای آن و در مراحل بعدی اصلاح ساختار بودجه نیز در دستور کار قرار گیرد.

قالیباف در ادامه با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم مجلس به حاشیه برده شود، عنوان کرد: اصلاح ساختار بودجه بر اساس فرمان حضرت آقا بوده از این رو مجلس مصمم است در این راستا قدم بردارد.

رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: اولویت کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز مشخص و هماهنگی‌های لازم با مرکز پژوهش‌های مجلس صورت گرفته از این رو مسیر مجلس برای ایجاد تحول مشخص است همچنین هماهنگی‌های لازم میان دستگاه‌های مربوطه برای محرومیت زدایی ایجاد شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها