طغیانی: باید اعتماد به بازار برگردد

کد خبر: 1033864

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باید اعتماد به بازار برگردد و وضعیت فعلی بورس با هیچ کدام از توضیحات و توجیهات فنی و اقتصادی سازگاری ندارد و بورس باید ازاین وضعیت بالاتر باشد.

طغیانی: باید اعتماد به بازار برگردد

خبرگزاری تسنیم: مهدی طغیانی درباره وضعیت بورس اظهار داشت: کلید مسئله بورس، بی اعتمادی است و در حال حاضر افت شاخص بورس توجیه اقتصادی و فنی ندارد و حتی این اعتماد اولیه هم سالم نبود.

وی تصریح کرد: در حالت کلی بورس سالی ۴۰ درصد سود داشته، اما یک دفعه در برهه‌ای از زمان هفته‌ای ۲۰ درصد در برخی از سهام‌ها سود می‌داده که با این وجود مردم دیگر حاضر نیستند که سود سالی ۴۰ درصد را قبول کنند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: از سویی دیگر برخی از مردم در قله خرید داشتند که در حال حاضر در حال زیان‌کردن هستند و باید صبر کنند.

وی با بیان اینکه مردم باید سرمایه مازاد خود را وارد بورس می‌کردند، افزود: مردم به‌دنبال خرید و فروش‌های سریع بودند که یک زمانی در اردیبهشت و خرداد‌ماه شدنی بود، اما امروز دیگر امکان پذیر نیست.

طغیانی یادآور شد: آنچه باید از وضعیت فعلی بورس گفت آن است که باید اعتماد به بازار برگردد و وضعیت فعلی با هیچ کدام از توضیحات فنی و اقتصادی ساز‌گاری ندارد و بورس باید ازاین وضعیت بالاتر باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها