اسلامی: راه‌آهن خواف-هرات تا پایان آذرماه افتتاح می‌شود

کد خبر: 1034965

وزیر راه و شهرسازی گفت: کار اجرایی راه آهن خواف - هرات به اتمام رسیده است و تا پایان همین ماه با حضور مقامات عالی رتبه دو کشور این خط ریلی را افتتاح خواهیم کرد.

اسلامی: راه‌آهن خواف-هرات تا پایان آذرماه افتتاح می‌شود

باشگاه خبرنگاران: محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه دولت و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۴۵ درصد کاهش تردد در جاده‌های کشور داشتیم و امیدواریم با همکاری وسیع مردم زنجیره انتقال بیماری شکسته شود.

اسلامی با اشاره به خط ریلی خواف-هرات، گفت: کشور‌های محصور در خشکی بویژه افغانستان به شدت دنبال این بودند و هستند که به آب‌های آزاد دسترسی داشته باشند که با توافق‌های چند جانبه گسترش فرصت‌های ترانزیتی را دنبال می‌کنیم. کار اجرایی راه آهن خواف - هرات به اتمام رسیده است و تا پایان همین ماه با حضور مقامات عالی رتبه دو کشور این خط ریلی را افتتاح خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت ۱۰۰ درصدی در پرواز‌های هوایی انجام می‌شود، گفت: یک صندلی خالی در تمام پرواز‌ها در کنار هر نفر است ضمن اینکه کل سیستم حمل و نقل عمومی هوایی، ریلی و جاده‌ای به سامانه وزارت بهداشت متصل شده است و کسانی که نتیجه تست کرونای آن‌ها مثبت است، از پذیرش‌شان جلوگیری می‌شود و در چند روز گذشته حدود ۷۰۰ نفر شناسایی شدند و از استفاده آن‌ها از وسایل حمل و نقل جلوگیری شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها