آخرین وضعیت واگذاری سرخابی‌ها از زبان وزیر ورزش

کد خبر: 1038203

وزیر ورزش و جوانان گفت: از روزی که مسوولیت ورزش را بر عهده گرفتم، برنامه مهم من و تیم مدیریتی همراهم، واگذاری استقلال و پرسپولیس و بهره‌وری مناسب از منابع مدیریتی و مالی کشور و مردم بود.

آخرین وضعیت واگذاری سرخابی‌ها از زبان وزیر ورزش

خبرگزاری تسنیم: مسعود سلطانی‌فر بعد از جلسه هماهنگی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس که در وزارت اقتصاد برگزار شد، گفت: بعد از سال‌ها انتظار، اصل ۴۴ قانون اساسی در فوتبال و ورزش ایران صورت اجرایی پیدا می‌کند و خوشحالم که این کار با مشارکت گسترده و موثر دولت، به خصوص وزارت اقتصاد و سازمان‌های خصوصی‌سازی و بورس و همکاری خوب مدیران عامل و هیات مدیره دو باشگاه سرخابی صورت می‌گیرد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به جلسه موثر دو وزارتخانه برای نهایی شدن مراحل واگذاری سرخابی‌ها اظهار داشت: با خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، سهم مردم در اداره فوتبال ایران به رسمیت شناخته می‌شود و از انحصار خارج شدن مالکیت این دو تیم، حتما منجر به افزایش کمیت و کیفیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خواهد شد.

وی گفت: از روزی که مسوولیت ورزش را بر عهده گرفتم، برنامه مهم من و تیم مدیریتی همراهم، واگذاری استقلال و پرسپولیس و بهره‌وری مناسب از منابع مدیریتی و مالی کشور و مردم بود.

سلطانی‌فر درباره نتایج واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: ثمرات بسیاری از تصمیمات زیربنایی تیم مدیریتی دولت تدبیر و امید از خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را در آینده ورزش و فوتبال کشور خواهید دید و قطعا نگاه ما ملی و بلندمدت و مبتنی بر یک برنامه و درک صحیح از مشکلات ورزش و فوتبال کشور است و اجازه نخواهیم داد دور باطل مشکلات استقلال و پرسپولیس تکرار شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها