قاضی‌زاده هاشمی: نطق نمایندگان نظر شخصی آن‌ها است

کد خبر: 1038535

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به نطق یکی از نمایندگان گفت: نطق نمایندگان، نظر شخصی آنان است و به هیچ وجه این نطق‌ها نظر مجلس و نظام نیست.

قاضی‌زاده هاشمی: نطق نمایندگان نظر شخصی آن‌ها است

خبرگزاری مهر: سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی که ریاست جلسه علنی امروز را بر عهده داشت، در واکنش به نطق میان دستور محمود احمدی بیغش، گفت: زمانی که ما به دنبال دفاع از منافع ملی هستیم، نباید مباحثی را مطرح کنیم که باعث اختلاف‌افکنی داخلی شود.

وی بیان کرد: برادران و خواهران ما در خطه غیور آذربایجان، جزو اولین کسانی بودند که به مواضع رئیس‌جمهور ترکیه واکنش نشان دادند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین نمایندگان آذربایجانی هم در تذکرات خود نسبت به این اقدام موضع‌گیری کردند و امروز هم مجلس بیانیه‌ای را تنظیم کرده که به امضای بسیاری از نمایندگان رسیده است.

قاضی‌زاده هاشمی تأکید کرد: ما باید در اظهارنظر‌های خود جانب انصاف را رعایت کنیم، بعضاً انتقاداتی به هیئت رئیسه مجلس می‌شود که در این زمینه اقدامی انجام نداده، ما به این انتقادات عادت کرده‌ایم و از حق خود می‌گذریم.

وی اظهار داشت: تقاضای بنده از نمایندگان مجلس شورای اسلامی آن است که برای دفاع از حقی، شرع و قانون را زیر پا نگذارند و امیدوارم که دیگر شاهد تکرار چنین اظهارنظر‌هایی نباشیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین لازم است بگویم که نطق نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نظر شخصی آنان است و به هیچ وجه این نطق‌ها نظر مجلس و نظام نیست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها