درخواست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس از رئیسی

کد خبر: 1038668

عضو کمیسیون اقتصادی به تشریح جلسه امشب اعضای این کمیسیون با رئیس قوه قضائیه پرداخت.

درخواست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس از رئیسی

باشگاه خبرنگاران جوان: محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جلسه امشب کمیسیون اقتصادی با رئیس قوه قضاییه حجت الاسلام رئیسی اظهار کرد: در ابتدای جلسه در خصوص تدوین و اصلاح قوانینی که بتوانند مراجعات پرونده‌های قضایی را به دادگاه‌ها کم کند بحث و بررسی صورت گرفت و این امر یکی از درخواست‌های رئیس قوه قضاییه بود.

وی افزود: همچنین درباره تصویب قانون اصلاح شورا‌های حل اختلاف که همواره یکی از درخواست‌های به حق قوه قضاییه است بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

علیزاده بیان کرد: در ادامه جلسه امروز ما با رئیس دستگاه قضا بررسی هر چه سریع‌تر و دقیق پرونده‌های قاچاق کالا و خودرو‌های توقیفی و همچنین مسئله اطلاع رسانی بهتر قوه قضاییه در خصوص پرونده‌های تحقیق و تفحص و اعمال ماده ۲۳۴ نیز مورد مباحثه قرار گرفت.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون اقتصادی از رئیس دستگاه قضا تقاضا کردند تا نشست‌های مکرر مشترکی با اقتصاددانان انجام شود تا بتوانیم طرح‌های بهتری در مجلس ارائه کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: یکی از درخواست‌های رئیس قوه قضاییه این بود که بودجه سال ۱۴۰۰ قوه قضاییه مطابق با قانون طبق هر سال اختصاص پیدا کرده و از آن کسر نشود.

علیزاده بیان کرد: همچنین آقای رئیسی تاکید کردند که طبق فرمایش رهبر انقلاب در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی برق و آب برای اقشار ضعیف رایگان تخصیص داده شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها