گلایه اعضای کمیسیون اقتصادی از وزیر صنعت

کد خبر: 1039151

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: درخواست‌کنندگان اعمال ماده ٢٣۴ از سوءمدیریت در حوزه سفارش کالا، انتقال آن به داخل کشور و ترخیص کالاها از گمرک و تاثیر منفی آن بر کالاهای اساسی انتقاد کردند.

گلایه اعضای کمیسیون اقتصادی از وزیر صنعت

خبرگزاری فارس: مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس ، در تشریح نشست‌ امروز (سه‌شنبه ٢۵ آذرماه) کمیسیون متبوعش به رزم حسینی وزیر صمت، اظهار داشت: در این جلسه درخواست تعدادی از نمایندگان برای اعمال ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس در موضوع عدم رعایت قوانین و مقررات در حوزه ترخیص کالاها بررسی شد.

وی ادامه داد: درخواست‌کنندگان اعمال ماده ٢٣۴ از سوءمدیریت در حوزه سفارش کالا، انتقال آن به داخل کشور و ترخیص کالاها از گمرک و تاثیر منفی آن بر کالاهای اساسی انتقاد کردند.

طغیانی افزود: مقرر شد تا کارگروهی ازسوی کمیسیون اقتصادی مسئولیت بررسی عدم ترخیص به موقع کالاها را برعهده بگیرد و نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی، گمرک و معاونت اقتصادی رئیس‌جمهور در جلسات هفته آینده این کارگروه حضور یابند و نتیجه این بررسی‌ها به صحن کمیسیون ارجاع شود تا در هفته آتی در این باره رای‌گیری شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: درصورتی که اعمال ماده ٢٣۴ توسط نمایندگان تایید شود گزارش آن برای بررسی به صحن علنی ارسال خواهد شد و در صورت رای مثبت نمایندگان برای بررسی به دستگاه قضایی ارسال می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها