گلایه پژمانفر از عدم تفحص درباره مدرک تحصیلی رئیس‌جمهور

کد خبر: 1039184

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: علی‌رغم آنکه ادله فراوانی درباره اینکه مدرک رئیس‌جمهور تائید نشده، وجود داشت، اما نمایندگان مجلس قبلی برای تحقیق و تفحص در این زمینه همراهی نکردند.

گلایه پژمانفر از عدم تفحص درباره مدرک تحصیلی رئیس‌جمهور

خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، گفت: پیشنهاد بنده آن است که به این طرح، بندی الحاق شود مبنی بر اینکه «کسانی که داوطلب ریاست جمهوری می‌شوند، ۳۰ سال منتهی به زمان ثبت‌نام در انتخابات باید به طور پیوسته در ایران زندگی کرده باشند».

وی بیان کرد: ۴۰ سال را پشت سر گذاشتیم و آسیب‌های زیادی در این دوران از ناحیه کسانی که وابستگی فکری و تعلق‌خاطر به کشور، فرهنگ و باور‌های ما نداشتند، متوجه ما شد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این افراد در طول مدتی که دوران تحصیلی‌شان یا به هر دلیلی دوران اقامتشان در کشور‌های بیگانه بوده است، با آن فرهنگ خو گرفتند.

پژمانفر خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگرچه عزیزان بزرگوار، جای شما در مجلس دهم خالی بود چرا که درباره مدرک تحصیلی رئیس‌جمهور که مورد تائید نبود، نمایندگان مجلس دهم همراهی نکردند.

وی گفت: ما می‌خواستیم در این باره تحقیق و تفحص کنیم و ادله فراوانی وجود داشت که رئیس‌جمهور آن مدرک تحصیلی را ندارد و مدرکش تائید نشده، اما نمایندگان مجلس دهم در این زمینه همراهی نکردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها