حقوق نجومی برخی مدیران بانک‌ها و بیمه‌ها

کد خبر: 1039627

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اطلاعاتی به دست ما رسیده است که برخی مدیران بانک‌ها و بیمه‌ها و برخی اعضای هیئت مدیره شرکت‌های دولتی حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند.

حقوق نجومی برخی مدیران بانک‌ها و بیمه‌ها

خبرگزاری تسنیم: حسن لطفی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که امروز در حوزه پرداخت حقوق و دستمزد‌ها در کشور داریم عدم راه اندازی سامانه‌ای برای این منظور است، گفت: نتیجه عدم راه‌اندازی سامانه دستمزد و حقوق این است که برخی از دستگاه‌های اجرایی حداقل حقوق‌ها را پرداخت می‌کنند و برخی از دستگاه‌ها همچنان حقوق‌های نجومی پرداخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه هیچ ساز و کاری از سوی دولت و مجلس برای پیشگیری از حقوق‌های نجومی تعریف نشده است، ادامه داد: یک قانون مدیریت خدمات کشوری داریم که در کشور باید حاکم می‌شد، اما امروز ۲۵ دستگاه اجرایی خودشان را از این قانون مستثنی کرده اند.

نماینده رزن در مجلس با تاکید بر اینکه عدم اجرای قانون نشان می‌دهد که نه مجلس نظارت خوبی دارد و نه دولت ساز و کار مشخصی برای پرداخت‌ها دارد، اضافه کرد: برخی از دستگاه‌ها در ابتدای سال حتی ۵۰ درصد حقوق کارکنان خود را افزایش می‌دهند، اما برخی از دستگاه‌ها همان مصوبه که برای افزایش حقوق‌ها در نظر گرفته می‌شود را اجرایی نمی‌کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اعلام اینکه هنوز هم حقوق‌های نجومی در حال پرداخت شدن است، اظهار داشت: اطلاعاتی به دست ما رسیده است که برخی مدیران بانک‌ها و بیمه‌ها و برخی اعضای هیئت مدیره شرکت‌های دولتی حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها