تماس تلفنی قالیباف با گل‌محمدی

کد خبر: 1039779

قالیباف، رئیس مجلس در تماس تلفنی با مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس گفت: آرزو می‌کنم نماینده ایران در آسیا سربلند شود

تماس تلفنی قالیباف با گل‌محمدی

سرویس سیاسی فردا: قالیباف، رئیس مجلس در تماس تلفنی با مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس گفت: آرزو می‌کنم نماینده ایران در آسیا سربلند شود، اصل این است که شما شجاعت و همت‌تان را نشان دهید و تا همین جا هم آن را ثابت کرده‌اید.

به گزارش ایرنا، رئیس مجلس شورای اسلامی جمعه شب در آستانه مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا با جعفر سمیعی مدیرعامل و یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در تماس‌های تلفنی جداگانه گفتگو کرد و برای بازیکنان این تیم آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدباقر قالیباف در این تماس تلفنی گفت: آرزو می‌کنم نماینده ایران در آسیا سر بلند شود. اصل این است که شما شجاعت و همت‌تان را نشان دهید و تا همین جا هم آن را ثابت کرده‌اید.

رییس مجلس در این گفت‌وگوی تلفنی وضعیت تیم و آمادگی بازیکنان را جویا شد و ضمن آرزوی موفقیت برای تیم پرسپولیس، گفت: امیدوارم با پیروزی در این شرایط سخت کرونایی شادی را برای مردم هدیه بیاورید.

به گزارش ایرنا، وزیر ورزش و جوانان به دعوت مقامات قطری فردا (شنبه) فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی را از نزدیک در ورزشگاه الجنوب دوحه تماشا خواهد کرد.

مسعود سلطانی‌فر بامداد شنبه وارد دوحه خواهد شد و مطابق برنامه ریزی صورت گرفته در جلسه‌ای با مدیر عامل و هیات مدیره پرسپولیس در جریان آخرین وضعیت بازیکنان و تیم قرار خواهد گرفت

قرار است مسعود سلطانی‌فر در سفر یک روزه خود با دکتر صلاح غانم العلی وزیر فرهنگ و ورزش قطر دیدار و گفتگو کند.

تیم‌های پرسپولیس ایران و اولسان کره جنوبی عصر فردا شنبه (۲۹ آذرماه) در استادیوم الجنوب دوحه برای کسب مقام قهرمانی به مصاف هم می‌روند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها