نامه اعتراضی کمیسیون فرهنگی مجلس

کد خبر: 1040131

کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به موضوع در نظر گرفتن بودجه برای اجرای سند 2030 شد.

نامه اعتراضی کمیسیون فرهنگی مجلس

خبرگزاری فارس: نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به موضوع در نظر گرفتن بودجه برای اجرای سند 2030 شدند.

نمایندگان در این نامه تأکید کرده‌اند که مگر رهبر معظم انقلاب بارها تکلیف این سند را روشن نکرده‌اند؟

به گزارش فارس، متن نامه کمیسیون فرهنگی مجلس به رئیس کمیسیون اصل نود در اعتراض به در نظر گرفتن بودجه برای اجرای سند 2030 به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام و المسلمین

جناب آقای نصرالله پژمانفر

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با کمال تاسف در لایحه تقدیمی از جانب دولت آقای روحانی به مجلس یازدهم در بودجه 1400 بخش تعالی آموزش و پرورش صفحه 453 جلد 2 بودجه جهت اجرای سند 2030 ثبت شده، در حالی که این سند گذشته از آنچه وجاهت قانونی نداشته مخالفت صریح و رد فرمایشات رهبر معظم انقلاب (دامه برکاته)‌ بوده و بارها و بارها این سند را ساخته و پرداخته غرب دانسته و اجرای آن را منع فرمودند.

این رفتار دولت آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور کشور اسلامی نفی صریح الزام عملی به ولایت فقیه است و از آن گذشته این سند حاوی تعارضات و تناقضات فراوانی است و به نفی التزام به اسلام و قانون اساسی منجر خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها