مصوبه بودجه ای کمیسیون اجتماعی

کد خبر: 1040852

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از مصوبه این کمسیون برای تخصیص 20 درصد از درآمدهای حاصل از عوارض گمرکی واردات سیگار و لوازم آرایشی به اقشار تحت پوشش نهادهای حمایتی در جریان بررسی لایحه بودجه 1400 خبر داد.

مصوبه بودجه ای کمیسیون اجتماعی

خبرگزاری فارس: علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی پیشنهاد‌ات نمایندگان در باره اعتبارات مربوط به حوزه کاری کمیسیون اجتماعی در لایحه بودجه 1400 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برخی از آنان به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: در این جلسه کار بررسی لایحه بودجه در کمیسیون اجتماعی به اتمام رسید و این لایحه در این کمیسیون جمع‌بندی و برای رسیدگی در کمیسیون تلفیق به این کمیسیون ارسال شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در این جلسه اعضای کمیسیون مصوب کردند تا 20 درصد از درآمدهای حاصل از عوارض گمرکی واردات سیگار و لوازم آرایشی به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و دیگر اقشار ضعیف تخصیص یابد.

بابایی خاطرنشان کرد: همچنین در مورد دیگری اعضای کمیسیون مصوب کردند که مطالبات بنیاد مستضعفان از دولت در اجرای پروژه‌ها همانند قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و سازمان تأمین اجتماعی از طریق تهاتر پرداخت شود.

به گزارش فارس، مصوبات کمیسیون اجتماعی و دیگر کمیسیون های مجلس در بررسی لایحه بودجه 1400 برای بررسی به کمیسیون تلفیق بودجه ارسال و پس از تصویب در این کمیسیون و پس از آن در صحن مجلس به عنوان مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال خواهد شد، پس از تصویب شورا به قانون تبدیل شده و برای اجرا به دولت ابلاغ می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها