تشریح جزئیات نشست عصر کمیسیون تلفیق

کد خبر: 1041372

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 نفت گفت: وزیر نفت در نشست امروز عصر این کمیسیون عنوان کرد که برای بازسازی و نوسازی زیرساخت‌های صنعت نفت در کشور به 600 میلیون دلار اعتبار نیاز داریم.

تشریح جزئیات نشست عصر کمیسیون تلفیق

خبرگزاری فارس:سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 نفت گفت: وزیر نفت در نشست امروز عصر این کمیسیون عنوان کرد که برای بازسازی و نوسازی زیرساخت‌های صنعت نفت در کشور به 600 میلیون دلار اعتبار نیاز داریم.

رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 گفت: در این جلسه بیژن نامدار زنگنه توضیحاتی ارائه کرد و عنوان کرد که ما می‌توانیم 2 میلیون و 300 هزار بشکه را در سال آینده تولید کنیم.

وی افزود: وزیر نفت گفت که ما مثل عربستان نیستیم که با 10 میلیون بشکه در روز کشورش را اداره می‌کند بلکه با تولید 500 هزار بشکه در روز هم می‌توانیم کشورمان را اداره کنیم.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 اظهار داشت: زنگنه تأکید کرد که تولید 2 میلیون و 300 هزار بشکه در روز در بودجه سال آینده لحاظ شود و گفت که ما در سال‌های 95 و 96 و چند ماه‌های نخست سال 97 بیش از 2 میلیون و 400 هزار بشکه نفت در روز تولید می‌کردیم.

زارع خاطرنشان کرد: وزیر نفت همچنین با اشاره به وضعیت زیرساخت‌های صنعت نفت گفت که ما برای نوسازی زیرساخت‌های صنعت نفت نیازمند 600 میلیون دلار اعتبار هستیم که معادل ریالی آن 765 میلیارد تومان است.

وی افزود: البته وزیر نفت اعتبار مورد نیاز برای نوسازی زیرساخت‌های صنعت نفت را با دلار 11 هزار تومانی محاسبه کرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 اظهار داشت: در ادامه این جلسه عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در کمیسیون حاضر شد و توضیحاتی را ارائه کرد که او نیز همانند وزیر نفت بر تولید 2 میلیون و 300 هزار بشکه نفت در روز و لحاظ کردن در بودجه سال آینده تأکید داشت.

زارع خاطرنشان کرد: رئیس کل بانک مرکزی گفت که ما در 10 سال گذشته با رشد سرمایه‌گذاری منفی مواجه بوده‌ایم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها