پاسخ به ابهامات بودجه ۱۴۰۰ در کمیسیون تلفیق

کد خبر: 1041373

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 گفت: در نشست امروز عصر بنا شد تا ابهامات و سؤالات در مورد دستور رهبر معظم انقلاب درباره صندوق توسعه ملی و لحاظ کردن آن در لایحه بودجه سال آینده با حضور رئیس سازمان بودجه فردا در کمیسیون تلفیق مورد بحث قرار گیرد.

پاسخ به ابهامات بودجه ۱۴۰۰ در کمیسیون تلفیق

خبرگزاری فارس:نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 گفت: در نشست امروز عصر بنا شد تا ابهامات و سؤالات در مورد دستور رهبر معظم انقلاب درباره صندوق توسعه ملی و لحاظ کردن آن در لایحه بودجه سال آینده با حضور رئیس سازمان بودجه فردا در کمیسیون تلفیق مورد بحث قرار گیرد.

سیدمحسن دهنوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بنا شد تا بعدازظهر فردا یکشنبه هفتم دی‌ماه 99 موضوع دستور رهبر معظم انقلاب درباره صندوق توسعه ملی و لحاظ کردن فرمایش رهبر انقلاب در این باره، در لایحه بودجه سال آینده مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی افزود: بنا شد تا در این نشست که با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و نیز تعداد دیگری از مسئولان دولتی برگزار می‌شود مقامات اجرایی ابهامات در این باره را رفع کنند.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 اظهار داشت: در ادامه جلسه فردا اعضای کمیسیون تلفیق به بحث و بررسی درباره کلیات بودجه سال 1400 خواهند پرداخت و در صورتی که زمان در اختیار باشد رأی‌گیری در مورد کلیات انجام خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها