رأی‌گیری درباره کلیات بودجه به تعویق افتاد

کد خبر: 1041775

«حاجی‌دلیگانی» عضو کمیسیون تلفیق مجلس: تصمیم اعضای کمیسیون بر این شد تا زمانی که دولت لایحه اصلاحی بودجه را به مجلس نیاورد، رأی‌گیری در باره کلیات لایحه بودجه انجام نخواهد شد.

رأی‌گیری درباره کلیات بودجه به تعویق افتاد

تسنیم: «حاجی‌دلیگانی» عضو کمیسیون تلفیق مجلس: تصمیم اعضای کمیسیون بر این شد تا زمانی که دولت لایحه اصلاحی بودجه را به مجلس نیاورد، رأی‌گیری در باره کلیات لایحه بودجه انجام نخواهد شد.

رای گیری درباره کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در جلسه امروز کمیسیون تلفیق سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰از احتمال رأی‌گیری درباره کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 در حاشیه جلسه امروز (دوشنبه هشتم دی ماه) کمیسیوم متبوعش با حضور در جمع خبرنگاران،اظهار داشت: بر اساس آیین نامه کمیسیون تلفیق، در جلسه امروز در ابتدا به منظور بررسی کلیات بودجه محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی درباره کلیات بودجه 1400 به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود: رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه امروز توضیحاتی درباره درآمدها، منابع و تعهدات برای مصارف، هزینه های جاری و طرح‌های تملک دارایی در بودجه سال آینده را به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1400با بیان اینکه قرار است در ادامه نشست مسئولان و کارشناسان مرکز پژوهش‌های قوه مقننه، دیوان محاسبات کل کشور و همچنین اتاق های 3 گانه نیز گزارشات خود را درباره لایحه بودجه ارائه دهند، افزود: پس از آن چهار تن از نمایندگان موافق و تن از نمایندگان مخالف نظر خودشان را پیرامون کلیات لایحه بودجه 1400 بیان خواهند کرد.

زارع ادامه داد: اگر بررسی کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق تا شیفت سوم ادامه یابد، امکان رای گیری درباره کلیات لایحه بودجه سال آتی در این جلسه وجود دارد.

نماینده مردم آباده در مجلس بیان داشت: اگر کلیات لایحه بودجه امروز در کمیسیون تلفیق به تصویب نرسد، به جلسه علنی ارجاع می‌شود تا درباره لایحه تصمیم گیری شود، اگر تایید شود هم به کمیسیون تلفیق ارجاع می‌شود و در صورت رد کلیات به دولت باز می‌گردد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها