سئوال یک نماینده درباره ۹ میلیارد یورو برای واردات کالا

کد خبر: 1042190

نماینده اراک در مجلس با اشاره به بلاتکلیفی ۹ میلیارد یورو پولی که برای واردات کالا‌های اساسی پرداخت شده است، گفت: مشخص نیست این پول‌ها به چه کسانی و برای واردات چه محصولاتی داده شده است؟

سئوال یک نماینده  درباره ۹ میلیارد یورو برای واردات کالا

خبرگزاری فارس: محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهار شنبه) پارلمان طی تذکری خطاب به به رئیس قوه قضائیه با اشاره به گزارش روز گذشته رئیس دیوان محاسبات در خصوص تفریغ بودجه گفت: ۱۴ میلیون و ۸۰۰ میلیون یورو برای واردات کالا به برخی از شرکت‌ها پرداخت شده، اما تاکنون کمتر از ۶ میلیارد یوروی آن وارد شده و مشخص نیست این اجناس کالای اساسی و مورد نیاز مردم بوده یا خیر.

وی با اشاره به بلاتکلیفی ۹ میلیارد یورو پولی که برای واردات کالا‌های اساسی پرداخت شده است، تصریح کرد: مشخص نیست این پول‌ها به چه کسانی و برای واردات چه محصولاتی داده شده است و برای برگشت این پول به خزانه چه اقدامی انجام شده است.

آصفری در تذکری به رئیس بانک مرکزی افزود: متأسفانه بانک‌ها جان مردم را به لب آورده‌اند و با دریافت سود‌های بسیار بالا از وام‌های بسیار اندک موجب نارضایتی و گلایه‌مندی مردم شده‌اند. مردم معترضند که چرا برخی افراد باید وام چند ده میلیاردی بگیرند و بانک‌ها بتوانند از افرادی که وام‌های کوچک ۱۰ میلیونی می‌گیرند با اعمال فشار اموالشان را مصادره کنند از این رو درخواست دارم هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها