مقتدایی: مجلس خودش را مدافع خون سردار سلیمانی می‌داند

کد خبر: 1042374

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: انتقام ترور سردار سلیمانی قطعی و تحقق یافتنی است، اما زمان و مکان آن را جمهوری اسلامی تعیین می‌کند.

مقتدایی: مجلس خودش را مدافع خون سردار سلیمانی می‌داند

خبرگزاری مهر: عباس مقتدایی با اشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: همان گونه که در گذر تاریخ، شخصیت‌هایی نظیر سید جمال الدین اسد آبادی در میان امت اسلامی به عنوان منادی وحدت، پیشرو و پرچمدار وحدت امت اسلامی شناخته شدند، سردار سلیمانی نیز در زمان حال و آینده چنین نقشی و حتی فراتر از آن را خواهد داشت.

وی بیان کرد: ملت‌های اسلامی در گذر زمان بیش از پیش به نقش و جایگاه سردار سلیمانی برای دفاع از امت اسلامی پی خواهند برد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همان‌گونه که امروز ملت ایران سردار سلیمانی را به عنوان یک قهرمان ملی می‌شناسند، در آینده این نقش برجسته‌تر هم خواهد شد.

مقتدایی اظهار داشت: موضوع پراهمیت دیگر آن است که سردار سلیمانی نقش خود را در تاریخ ایفا کرد و راهی را نشان داد که ملت ایران آن را تکمیل خواهند کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سردار سلیمانی شاگرد مکتب امام خمینی (ره) بود و از سوی دیگر، خودش معلم طرفداران تحقق رویکرد‌های اسلامی است و نشان داد که چگونه می‌توان با یک نگاه فراملی به کل امت اسلامی کمک کرد.

وی با تاکید بر اینکه انتقام سخت از کسانی که دستشان به خون سردار سلیمانی آغشته شد قطعی و تحقق یافتنی است، گفت: زمان، مکان و نوع انتقام را نظام جمهوری اسلامی مشخص خواهد کرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی برای اینکه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی بتواند آرمان‌های شهید سلیمانی را ادامه دهد، تلاش خواهد کرد.

مقتدایی گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰ و همچنین برنامه هفتم توسعه باید زمینه‌هایی را ایجاد کنیم که امت اسلامی از تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی بهره‌مند شوند و مجلس خودش را به عنوان مدافع خون سردار سلیمانی می‌داند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها