روحانی: ترامپ نه از حکومت بلکه از زندگی سرنگون می‌شود

کد خبر: 1042395

رئیس‌جمهور با تأکید بر تروریسم دولتی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، گفت: «ترامپ» نه از حکومت بلکه از زندگی در هفته‌های آینده سرنگون می‌شود.

روحانی: ترامپ نه از حکومت بلکه از زندگی سرنگون می‌شود

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز (پنج شنبه) در مراسم بهره برداری از ۲۵ طرح آب و برق، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی، گفت: نام و یاد همچنین راه و مکتب سردار سلیمانی که همان مکتب امام (ره) و مکتب رهبر معظم انقلاب بود، ان شاالله همیشه ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: حتماً دشمن از کار غلط و نادرستی که انجام داد و از این ترور وحشیانه ضرر کرد و مطمئن باشد مردم و جوانان ایران و منطقه مقاوم‌تر و با امید بیشتر در مسیر مقاومت و استقلال منطقه ایستادگی می‌کنند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه همه مردم فهمیده‌اند تا روزی که آمریکایی‌ها در این منطقه هستند، این منطقه روی خوش کامل و مطلوب را نخواهد دید، تصریح کرد: ملت‌های منطقه ان‌شاءالله روزی پای این جنایتکاران و متجاوزین را قطع خواهند کرد.

روحانی تاکید کرد: سردار سلیمانی در چیزی که می‌فهمید که وظیفه ملی و دینی و انقلابی اش هست، در اجرای آن تردید نمی‌کرد و این خیلی مهم است. ما وقتی چیزی را می‌فهمیم به عنوان وظیفه ما است و باید برای کشور و ملت و منطقه‌مان انجام دهیم، نباید تردید کنیم و از مردم و قدرت‌های جهانی بترسیم.

وی با بیان اینکه باید قدم بگذاریم و حرکت کنیم، افزود: این عدم تردید و تصمیم قاطع از نعمت‌هایی است که خداوند به انسان‌های خالص خود عنایت می‌کند.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه سردار سلیمانی واقعا اعتماد به نفس داشت، اظهار داشت: طرح‌های بسیار مهم و خطرناکی بود، اما او کاملاً اعتماد به نفس داشت و پای کار بود.

روحانی گفت: شهید سلیمانی را ندیدم که از زین و از رکاب پایین بیایید. از روزی که او را در جبهه‌های جنگ در سال‌های اولیه دهه ۶۰ دیدم، همیشه بر روی رکاب بود و همیشه موفق و پیروز صحنه و میدان بود و موفقیت‌های بسیار بزرگ و باور نکردنی به دست آورد.

وی با بیان اینکه خیلی وقت‌ها من او [شهید سلیمانی]را می‌دیدم و با هم جلسه داشتیم و او روزه داشت، گفت: آدم مخلصی بود و با همه وجود تلاش می‌کرد و اخلاص یکی از مسائل بسیار مهمی است که ما را به همه چیز می‌رساند.

رئیس جمهور تاکید کرد: «سلیمانی» به همه منطقه و مسلمان‌ها در منطقه عزت را هدیه کرد و در بسیاری از مواقع ذلت را برای دشمنان این منطقه به رخشان کشید؛ با دستان پر برکتش هم برای مسلمان‌ها از عزت آفرید و هم برای مشرکین و دشمن ذلت خلق کرد.

روحانی همچنین با تأکید بر تروریسم دولتی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، تصریح کرد: ترامپ نه از حکومت بلکه از زندگی در هفته‌های آینده سرنگون می‌شود.

تکمیل می‌شود...

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها