قالیباف: چه کسانی از رانت ارز ۴۲۰۰ تومانی سود می‌برند؟

کد خبر: 1043914

قالیباف: روزی که فرق بین مرد و نامرد مشخص می‌شد، شجاعت و ولایتمداری مردم عزیز استان چهارمحال و بختیاری در تیپ قمر بنی هاشم علیه السلام را شاهد بودم

قالیباف: چه کسانی از رانت ارز ۴۲۰۰ تومانی سود می‌برند؟

سرویس سیاسی فردا: قالیباف: روزی که فرق بین مرد و نامرد مشخص می‌شد، شجاعت و ولایتمداری مردم عزیز استان چهارمحال و بختیاری در تیپ قمر بنی هاشم علیه السلام را شاهد بودم

رئیس مجلس در جلسۀ نهایی پیگیری نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی:خدمت کردن مردم باصفا، شجاع، ولایتمدار، مهمان‌نواز، اهل قناعت و محب اهل بیت علیهم السلام در استان چهارمحال و بختیاری افتخاری برای ماست. از اینکه به دلیل شرایط کرونایی برنامه‌ای برای تجمع و ارتباط نزدیک‌تر با مردم نداشتیم عذرخواهیم ولی از عزیزانی که خود به رسم مهمان‌نوازی تشریف می‌آوردند تشکر می‌کنم. وظیفۀ ما در نظارت میدانی، متوازن کردن پیشرفت، رفع تبعیض و اولویت دادن به مشکلات مناطق محروم است.

قالیباف: حضور در میدان خود مدیران و مسئولان را هم از خواب غفلت از وضعیت معیشتی مردم بیدار می‌کند

رئیس مجلس در جلسۀ نهایی پیگیری نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی: می‌خواهیم سنگ از سر راه مدیران اجرایی برداریم، هذف نظارت میدانی مچ‌گیری و سنگ‌اندازی نیست. هر مدیری را که قوی و امین است، به نحوی حمایت می‌کنیم که شجاعت در تصمیم‌گیری هم پیدا کنند. دیوانسالاری در نظام اداره کشور ما را آسیب‌پذیر کرده است.

قالیباف: سوءمدیریت‌ها ما را آسیب‌پذیر کرده است و در حال تبدیل کردن فرصت‌ها به تهدید است

رئیس مجلس در جلسۀ نهایی پیگیری نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی: یک پروژه در استان چهارمحال و بختیاری، ده سال است که پیشرفت اجرایی نداشته است و همین باعث بی‌اعتمادی مردم به مسئولین شده است. کسری بودجه یعنی پول درآوردن با دست کردن داخل جیب مردم. اگر کسری بودجه داریم با شجاعت اعلام کنیم نه آنکه درآمدهای غیرواقعی تعریف کنیم که همان‌ها آسیب‌های دیگری به اقتصاد وارد کند.

قالیباف: در مصارف حوزۀ ارزی دقت لازم وجود نداشته است. در همین سال ۹۹ فقط ۹ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی هزینه شده است ولی مردم نه تنها شاهد ارزان شدن نبودند که گرانی‌های لجام گسیخته را تجربه کردند؛ پول مردم را خرج کردند و کالای گران هم دست آنها دادند

رئیس مجلس در جلسۀ نهایی پیگیری نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی:رهبر معظم انقلاب، اصلاح ساختار بودجه را در سال ۹۷ به دولت تکلیف کردند ولی تا کنون اتفاقی نیفتاده است. باید درآمدها را واقعی کنیم و نگذاریم دارایی‌های مردم نصف شود. اگر دغدغۀ معیشت دارید مانع از خالی شدن جیب آنها شوید.

قالیباف: چه کسانی از رانت ارز ۴۲۰۰ تومانی سود می‌برند؟ دلال‌ها.

رئیس مجلس در جلسۀ نهایی پیگیری نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی:تخصیص ارز باید به نفع مردم می‌شد نه آنکه جیب دلال‌ها را پر کند. انضباط را به بودجه‌ریزی کشور بازخواهیم گرداند. نخواهیم گذاشت سیاست‌های غلط، جیب مردم را خالی کند و سفرۀ آنها را کوچکتر سازد.

قالیباف: پروژه‌های ضروری را در مناطق محروم به طورضربتی پیش می‌بریم. | باید به جوان‌های توانمند استان سرافراز چهارمحال و بختیاری برای محرومیت‌زدایی فرصت بدهیم

رئیس مجلس در جلسۀ نهایی پیگیری نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی: بیمارستانی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که ۲۵ سال است فرایند احداث آن به طول انجامیده است. این یعنی سوءمدیریت و در نظر نگرفتن اولویت‌ها. استان چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های زیرساخت، منابع انسانی، کشاورزی، دامپروری، گردشگری وپارک‌های علمی و فناوری ظرفیت‌های فراوانی دارد که باید به آن توجه کرد. بین پروژه‌های کوچک و بزرگ تفاوت قائل نمی‌شویم ولی مناطق محروم را در اولویت می‌دانیم. مردم می‌خواهند در موضوع آب شرب و آب صنعت بر اساس قوانین تصمیم‌گیری شوند و مردم در سراسر کشوربه طور منصفانه از آب برخوردار شوند. در صنایع فولاد بروجن، پساب فاضلاب شهر را در صنعت با استفاده از فناوری به کار گرفتند. این اقدام شایسته تقدیر است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها