احتمال برگزاری انتخابات شورا‌ها به صورت الکترونیکی

کد خبر: 1044024

سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا از احتمال برگزاری این انتخابات در کلانشهر‌ها به صورت الکترونیکی خبر داد.

احتمال برگزاری انتخابات شورا‌ها به صورت الکترونیکی

خبرگزاری تسنیم: محمد صالح جوکار سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، با اشاره به آخرین وضعیت برگزاری این انتخابات در سال آینده، گفت: جلسات هیئت در روز‌های گذشته برگزار و بحث‌های در زمینه نحوه برگزاری این انتخابات انجام شده است.

وی ادامه داد: نمایندگان عضو هیئت نظارت استان‌ها تعیین شده‌اند و در روز‌های آینده نیز هیئت‌های نظارت شهرستانی تعیین خواهند شد.

نماینده یزد در مجلس با تاکید بر اینکه نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا بر عهده مجلس است، اضافه کرد: در روز‌های آینده جلساتی را با مسئولان وزارت کشور درباره نحوه برگزاری این انتخابات خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها درباره اینکه انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در سال آینده به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد یا خیر؟، اظهار داشت: احتمال اینکه این انتخابات در کلانشهر‌ها به صورت الکترونیکی برگزار شود وجود دارد، البته زیرساخت‌های این موضوع باید از سوی وزارت کشور تامین شود.

سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌ها تصریح کرد: در جلساتی که با مسئولان وزارت کشور خواهیم داشت درباره نحوه برگزاری این انتخابات توافقاتی خواهیم داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها