ویس کرمی: رئیس جمهور باید نگاهی کلان ملی و بین‌المللی داشته باشد

کد خبر: 1044314

نماینده خرم آباد در مجلس گفت: چه دلیلی دارد که مقام معظم رهبری سیاست‌های کلان نظام را مشخص می‌کنند فردا یا چند روز بعد رئیس جمهور عکس آن را بیان می‌کند و قابل قبول نیست که او برخلاف سیاست‌های کلان نظام حرکت کند.

ویس کرمی: رئیس جمهور باید نگاهی کلان ملی و بین‌المللی داشته باشد

خبرگزاری فارس: مهرداد ویس‌کرمی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه (۲۱ تیر) در جلسه علنی مجلس و در جریان بررسی اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: برخی اوقات افرادی که رئیس جمهور می‌شوند فکر می‌کنند که عضوی از یک حزب یا جناح بوده و یا اهل یک شهر و یا استان هستند و متوجه نیستند که باید به مسائل کشور به مسائل کلان نگاه کنند.

وی افزود: رئیس جمهور شخص دوم مملکت است و باید نگاهی کلان ملی و بین‌المللی داشته باشد.

نماینده خرم‌آباد در مجلس تصریح کرد: یکی از آسیب‌هایی که باعث شده ما در طول سالیان گذشته شاهد آسیب‌های به کشور باشیم آن است که رئیس‌جمهور با اجزای حاکمیت به ویژه رهبر معظم انقلاب تعامل برقرار نکرده و متاسفانه باعث ارسال پیام دوگانه به خارج از کشور شده است.

ویس کرمی اظهار داشت: چه دلیلی دارد که وقتی مقام معظم رهبری طبق اصل ۱۱۰ قانون اساسی که سیاست‌های کلان نظام را مشخص می‌کنند فردا یا چند روز بعد رئیس جمهور عکس آن را بیان می‌کند و قابل قبول نیست که رئیس جمهور برخلاف سیاست‌های کلان نظام حرکت کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها