توئیت سفیر ایران درباره پرونده هواپیمای اوکراینی

کد خبر: 1044803

سفیر کشورمان در اوکراین تاکید کرد: ‏حل و فصل منصفانه پرونده PS۷۵۲ _هواپیمای اوکراینی- و تامین حقوق جانباختگان بی‌گناه سانحه و خانواده‌های داغدار آنان نه با مصاحبه و بیانیه‌های تند سیاسی بلکه از مسیر مذاکره و پای‌بندی همه به مقررات بین المللی محقق خواهد شد.

توئیت سفیر ایران درباره پرونده هواپیمای اوکراینی

خبرگزاری ایسنا: سفیر کشورمان در اوکراین تاکید کرد: ‏حل و فصل منصفانه پرونده PS۷۵۲ _هواپیمای اوکراینی- و تامین حقوق جانباختگان بی‌گناه سانحه و خانواده‌های داغدار آنان نه با مصاحبه و بیانیه‌های تند سیاسی بلکه از مسیر مذاکره و پای‌بندی همه به مقررات بین المللی محقق خواهد شد.

منوچهر مرادی سفیر ایران در کی یف در توییتی نوشت: جمهوری اسلامی ایران پیش از فرجه تعیین شده -و قابل تمدید- در کنوانسیون شیکاگو پیش نویس گزارش نهایی فنی سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی را به ‎اوکراین و دیگر کشور‌های ذیربط ارسال کرده و در انتظار اعلام نظر آن‌ها است.

همچنین درخواست‌های ‎اوکراین در دوم مذاکرات در تهران - با این که در چارچوب تعهدات بین المللی ایران نبود- طی روز‌های اخیر اجابت شده است. روند رسیدگی به پرونده در دادسرای نظامی تهران در حال رسیدگی است و مسئولین مربوطه وعده دادهاند نتایج تحقیقات به زودی به دادگاه ارسال و متهمین به دست عدالت سپرده خواهند شد.

حل و فصل منصفانه پرونده PS۷۵۲ و تامین حقوق جانباختگان بیگناه سانحه و خانواده‌های داغدار آنان نه با مصاحبه و بیانیه‌های تند سیاسی بلکه از مسیر مذاکره و پای بندی همه به مقررات بین المللی محقق خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها