واکنش آزادیخواه به آزمایش موشک کروز فرانسه

کد خبر: 1045243

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: ایران از دانش هسته‌ای خود با قدرت و قوت استفاده خواهد کرد.

واکنش آزادیخواه به آزمایش موشک کروز فرانسه

خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام احمد آزادیخواه در واکنش به آزمایش نخستین موشک کروز فرانسه با قابلیت حمل کلاهک اتمی، اظهار داشت: این اقدام فرانسه یک قدرت نمایی دیگر برای بر هم زدن امنیت منطقه و جهان و همچنین حمایت از رژیم اشغالگر قدس است.

وی بیان کرد: ما امروز با کشورهایی مواجه هستیم که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند و رژیم صهیونیستی بارها داشتن کلاهک هسته‌ای را برای خودش فرصت تلقی کرده است، در حالی که این فرصت برای رژیم صهیونیستی، برای منطقه و کل دنیا تهدید قلمداد می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اقدام فرانسه، رنگ و بوی قلدری دارد و لازم است که ملت‌های دنیا به این مسئله توجه داشته باشند و به پا خیزند و با این حرکات مقابله کنند.

آزادیخواه گفت: برخی از کشورهای غربی به ویژه کشورهای عضو برجام به بهانه حفظ امنیت، حتی داشتن انرژی هسته‌ای صلح آمیز در ایران را هم برنمی‌تابند، در حالی که جمهوری اسلامی ایران از دانش هسته‌ای با قوت و قدرت استفاده خواهد کرد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، شرعاً استفاده از سلاح هسته‌ای را حرام می‌دانیم و هیچ گاه برنامه‌ای در این راستا نداشته و نخواهیم داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها