وزیر نیرو به سوالات نمایندگان پاسخ داد

کد خبر: 1046292

یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از پاسخگویی وزیر نیرو به سوالات نمایندگان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

وزیر نیرو به سوالات نمایندگان پاسخ داد

خبرگزاری ایسنا: یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از پاسخگویی وزیر نیرو به سوالات نمایندگان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

هادی بیگی نژاد، در توضیح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز، وزیر نیرو جهت پاسخگویی به سوالات ۷ تن از نمایندگان حضور یافتند که سوالات نمایندگان به بحث گذاشته شد و عمده این سوالات منطقه ای بود به جز یک سوال که جنبه ملی داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: پس از بحث و بررسی پیرامون سوالات مطروحه و استماع توضیحات وزیر قرار بر این شد تا مباحث مطرح شده در جلسات تخصصی تر به بحث گذاشته شود و هیچ کدام از سوالات به صحن مجلس ارجاع نشد.

محدودیتی در تولید برق نداریم وزیر نیرو گفت: ما محدودیتی در تولید برق نداریم و مشکلی که اخیراً پیش آمد حاکی از آن بود که تأمین سوخت برای نیروگاه‌ها به صورت کامل انجام نشد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه جلسه امروز کمیسیون انرژی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به خاموشی‌های اخیر اظهار کرد: وقتی خاموشی وجود نداشته باشد یعنی همکاری به نحو احسن صورت گرفته است، ما در این ایام سال ۳۸ هزار مگاوات اوج بار داشته در حالی که ظرفیت نیروگاه‌ها ۸۳۰ هزار مگاوات است.

وی افزود: ما محدودیتی در تولید برق نداریم و مشکلی که اخیراً پیش آمد حاکی از آن بود که تأمین سوخت برای نیروگاه‌ها به صورت کامل انجام نشد؛ بنابراین اگر به مردم اعتماد و آگاهی بدهیم زمستان سرد نیز مانند تابستان گرم سپری خواهد شد.

اردکانیان درباره شایعه حضور چینی‌ها و استخراج بیت کوین بیان کرد: جریانی که در این چند سال از هر موضوعی به دنبال آفرینش زمینه التهاب آفرینی بوده از یک اختلال آب و گاز و برق هم نخواهد گذشت و از کنار آن به راحتی نمی‌گذرد.

وی افزود: ما ۸ برابر میزان گازی که برای تولید برق استفاده می‌کنیم برای مصارف برق خانگی تجاری و عمومی به استفاده می‌رسانیم. در ایامی قرار داریم که باید مصرف را اصلاح کنیم و به شفاف سازی شایعات فضای مجازی بپردازیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها