خضریان: آقای رئیس جمهور اگر مجلس چیزی را بلد نیست بیایید کمک کنید

کد خبر: 1046850

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: نیازی نیست در میدان کار و تلاش چه در دولت و چه در مجلس به یکدیگر کنایه بزنیم.

خضریان: آقای رئیس جمهور اگر مجلس چیزی را بلد نیست بیایید کمک کنید

خبرگزاری تسنیم: علی خضریان در جلسه جمع‌بندی مصوبات سفر شهرستان رفسنجان اظهار داشت: سفرهای نظارتی قوه مقننه در راستای تحقق وظایف ذاتی و نظارتی مجلس شورای اسلامی است و سبب احیای فرهنگ‌هایی مانند همدلی بین مجلس و دولت می‌شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به اینکه مردم می‌توانند به همدلی میان مجلس و دولت نگاه کنند افزود: این امر سبب پیگیری و حل شدن مشکلاتشان می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق قانون همه نمایندگان، نماینده مردم ایران هستند و تصمیماتشان ملی است عنوان کرد: نمایندگان مجلس وظیفه دارند در همه مناطق کشور حضور داشته باشند، متعاقباً مناطقی که نماینده‌های بیشتری در مجلس دارند می‌توانند به مناطق محروم‌تر کمک کنند که این امر به تحقق عدالت نزدیک‌تر است.

خضریان ضمن یادآوری اینکه در سفرهای نظارتی نمایندگان مجلس از ظرفیت های ملی برای حل مشکلات شهرستان‌ها استفاده می‌شود بیان کرد: به نظر می‌رسد باید چنین دستاوردهایی را مسئولان برای خودشان مرور کنند زیرا همه ما بر سر سفره امام راحل و شهدا نشسته‌ایم و بیشترین دین را به آنها داریم، لذا باید بیشتر تلاش کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه بعضاً شاهد استفاده از ادبیات کودکانه هستیم گفت: این امر می‌تواند به وحدت میان مجلس و دولت آسیب بزند و نیازی نیست در میدان کار و تلاش چه در دولت و چه در مجلس به یکدیگر کنایه بزنیم.

خضریان خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: آقای رئیس جمهور اگر مجلس چیزی را بلد نیست بیایید کمک کنید تا با هم آن موضوع را حل کنیم؛ مجلس نیز توجه داشته باشد اگر آقای رئیس جمهور وظایفی به عهده دارد باید بر آنها نظارت داشته باشد و قرار نیست صحنه عمل و تلاش به جدل سیاسی تبدیل شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها