بازدید سرزده قالیباف از شهرک صنعتی جنوب تهران

کد خبر: 1048152

توکلی، معاون استاندار تهران: رئیس مجلس به صورت سرزده در شهرک صنعتی شمس‌آباد حضور یافت و در راستای رفع موانع و تحقق شعار جهش تولید از واحد‌های تولیدی این شهرک بازدید کرد. قالیباف پس از شنیدن مشکلات و معضلات موجود صنعتگران دستور پیگیری و احصای مشکلات را توسط کارگروه تخصصی صادر کرد.

بازدید سرزده قالیباف از شهرک صنعتی جنوب تهران

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجلس در بازدید سرزده از شهرک صنعتی شمس‌آباد و گفتگو با صنعتگران برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان قول مساعد داد و عنوان کردند که مجلس یازدهم با تمام توان برای برطرف کردن معضلات و کبود‌ها تلاش می‌کند.

سرهنگ خداداد کاشفی فرمانده سپاه ناحیه روح الله (ره) با اشاره به حضور سرزده محمد باقر قالیباف در شهرک صنعتی شمس‌آباد اظهار داشت: رئیس مجلس شورای اسلامی به صورت سرزده در شهرک صنعتی شمس‌آباد حضور یافت و در راستای رفع موانع و تحقق شعار جهش تولید از واحد‌های تولیدی این شهرک بازدید کرد.

وی افزود: در این بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن مشکلات و معضلات موجود صنعتگران دستور پیگیری و احصای مشکلات را توسط کارگروه تخصصی صادر کرد.

فرمانده سپاه ناحیه روح‌الله (ره) در ادامه گفت: قالیباف در جمع مسئولان و صنعتگران شمس‌آباد برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان قول مساعد دادند و عنوان کردند که مجلس یازدهم با تمام توان برای برطرف کردن معضلات و کبود‌ها تلاش می‌کند.

کاشفی با اشاره به مشکلات صنعتگران ابراز داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری به منظور تحقق شعار جهش تولید در راستای رفع موانع صنعتگران و فعالان اقتصادی جلسات متعددی با اعضای هیئت مدیره و فعالان شهرک صنعتی شمس آباد با محوریت سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) برگزار شد و پس از جمع بندی هماهنگی‌های لازم جهت حضور قالیباف صورت گرفت و شاهد حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در میان صنعتگران بودیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها